A hiper-szupert komplikált rádiómat sikerült elcserélnem egy teljesen hétköznapi, gombokkal és tekerővel ellátott rádióra. Extra, hogy a kijelzője állítható színű, természetesen így Pityuhoz harmonizálva a piros beállítást kapta. Távirányító a lakhely legutolsó, lefellelhetetlenebb helyén, a legsötétebb legkisebb legmegtalálhatatlan zugában elrejtve.
Csütörtökön egy pár száz km-es út közben bejelzett a fedélzeti computer, keressem fel a szervizt, motorellenőrző-rendszer vagy valami ilyesmi. Ma kaptam időpontot a márkaszervizben, szervizzárás után 20perccel, aminek a szerelő kolléga nemigazán örült... Készülék bekapcs, Pityu ellenőrzés, hibakód kiolvasva, nincs hiba. Valamit a lambdaszondáról írt, de a szerelő szerint nincs baja. Tulajdonos bácsi további jó utat kívánt, jelentkezzek, ha ismét előjön hibajelzés.
Pityu pityegett az elmúlt napokban folyamatosan. Autonomie begrenzt... Vagy fékfolyadék, vagy kézifék, írta a fedélzeti számítógép. Én a kézifékre gondoltam, bár soha nem húztam még be, de az kemény időjárásnak köszönhetően gondoltam befagyott. Szervizlátogatás: fékfolyadék minimumon, utántöltés, pityegés megszűnve.
Kedves Pityu! Névnapom alkalmából fogadd sok szeretettel ezt a 2dl speciális kenőanyagot!
Idei utolsó látogatás a szervizben - remélem. Pityu (is) kapott egy zöld matricát a szélvédőre, hogy behajthassunk a német nagyvárosokba.
Vajon minden egyes autóvásárlás termosztát-cserét von maga után?
Az hétköznapi emberek nem veszik észre, hogy nem megfelelő a motor üzemi hőmérséklete?!
Mai nap 4 NGK gyertyát kaptunk, amik beépítésre kerültek.
A remegéssel kapcsolatban a szerelő tovább kutatott, s elvileg megtalálta a hibát.
A vezérmű-tengely rögzítő a vezérmű-tengelyre nem volt megfelelően visszahelyezve a vezérlés cseréjekor.
A motor most tényleg egyenletesebben jár, de még mindig érzem az ülésben egy apróbb remegést. Mivel a motortartó bakok cserélve voltak, nem hiszem hogy ez lehet, bár előbbi szerelési hibát tekintve elképzelhető, hogy ezt is rosszul csinálták meg.
Holnap még egy új termosztát kerül beszerelésre.
Visszakaptam Pityut, egy új légtömegmérővel gazdagodva, s sok-sok papírpénzzel szegényedve.
Alapjárat: megfelelő
Remegés: maradt.
2011.12.14 8:00 - látogatás a szervizbe
Reggel ellátogattam egy Alfa Romeo márkaszervizbe. Hú Pityu mennyi tesóval, nagybácsival, dédnagyapával találkozott!!!! A szervizt a tulajdonos 1964-ben nyitotta ki, de már 1959 óta csavarozza az Alfákat, s ma is Ő a lelke a cégnek. Nagyon kedves volt, csak kicsit lassú...
A motordiagnosztika nem talált hibát, viszont valószínű a legtömegmérőm van elromolva. Holnap beszerelésre kerül az új, ha az volt a hiba, kifizethetem.
2011.12.12-én, 9:30-kor megtörtént a gépjármű átiratása. Már nem WI-TR-175 a rendszámom.
A rendszámot még melegen kaptam a kezembe, kb. 1 perc alatt készült el a kívánság-rendszám. XX-IV-532
Gondolva Luciferre.