Tagok >> Wikicica >> 156 SW 2,0 JTS >> Blog
- Típus:156 SW 2,0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Blu metallico
Kedves Pityu! Névnapom alkalmából fogadd sok szeretettel ezt a 2dl speciális kenőanyagot!
Idei utolsó látogatás a szervizben - remélem. Pityu (is) kapott egy zöld matricát a szélvédőre, hogy behajthassunk a német nagyvárosokba.
Vajon minden egyes autóvásárlás termosztát-cserét von maga után?
Az hétköznapi emberek nem veszik észre, hogy nem megfelelő a motor üzemi hőmérséklete?!
Mai nap 4 NGK gyertyát kaptunk, amik beépítésre kerültek.
A remegéssel kapcsolatban a szerelő tovább kutatott, s elvileg megtalálta a hibát.
A vezérmű-tengely rögzítő a vezérmű-tengelyre nem volt megfelelően visszahelyezve a vezérlés cseréjekor.
A motor most tényleg egyenletesebben jár, de még mindig érzem az ülésben egy apróbb remegést. Mivel a motortartó bakok cserélve voltak, nem hiszem hogy ez lehet, bár előbbi szerelési hibát tekintve elképzelhető, hogy ezt is rosszul csinálták meg.
Holnap még egy új termosztát kerül beszerelésre.
Visszakaptam Pityut, egy új légtömegmérővel gazdagodva, s sok-sok papírpénzzel szegényedve.
Alapjárat: megfelelő
Remegés: maradt.
2011.12.14 8:00 - látogatás a szervizbe
Reggel ellátogattam egy Alfa Romeo márkaszervizbe. Hú Pityu mennyi tesóval, nagybácsival, dédnagyapával találkozott!!!! A szervizt a tulajdonos 1964-ben nyitotta ki, de már 1959 óta csavarozza az Alfákat, s ma is Ő a lelke a cégnek. Nagyon kedves volt, csak kicsit lassú...
A motordiagnosztika nem talált hibát, viszont valószínű a legtömegmérőm van elromolva. Holnap beszerelésre kerül az új, ha az volt a hiba, kifizethetem.
2011.12.12-én, 9:30-kor megtörtént a gépjármű átiratása. Már nem WI-TR-175 a rendszámom.
A rendszámot még melegen kaptam a kezembe, kb. 1 perc alatt készült el a kívánság-rendszám. XX-IV-532
Gondolva Luciferre.
Mindössze két napig lehettem felhőtlenül boldog.
Tegnap hazaértünk a szervizből.
Pityu problémáiról tudtam, azaz fel voltam világosítva, amiket a jellemzőknél taglaltam.
Következő időszakban várhatóan egy akkumulátorba kell beruháznom, de ezzel persze nincs is gond, vele jár.
Viszont....................................
Már a megtekintés napján, mikor először beültem a kormány mögé, megkérdeztem a tulajt, miért rezonál az egész ülés, ha alapjáraton jár az autó.
- Nem tudom, ez mindig ilyen volt, én csak azt tudom hol kell tankolni meg olajat utántölteni - jött a válasz.
- Rendben - válaszoltam -, de ez nem megszokott normális jelenség.
Szerviz észrevétele:
A motor hidegen nem rendesen dolgozik. De azt mondtam a szerelőnek, ez nem akkora probléma, hisz érdekes módon eddigi benzines autóimat is mindig járattam kicsit télen, pár percig, s aztán nem is volt gond.
Következő: motor alapjárati fordulatszáma 1000, a mutató sehova nem ugrál. Mégis, az egész autó remeg, rezonál, ha a kezemet a motorháztetőre teszem, ott érződik a legjobban. Számomra ez nagyon kellemetlen, ez egyáltalán nem megszokott a korábbi autójaimból.
Szerviz javaslata: vigyem vissza Pityut, még nem irattam át :-S
De ezt nem akarom, az autó teljesen szervizelve, megfelelő km-rel, éppen az elvárásaimnak megfelelő.
Másik lehetőség: vigyem el Pityut Alfa Romeo szervizbe, egy diagnosztikára, hátha találnak valamit. És ha nem?!