Mutasd

>> Autóápolás2009-10-29

A nagy szervízelések után visszakerült a motorvédő műanyag is, hogy a tél latyakjától védje az erőforrást. Viszont a jobb oldala még mindig kopog így futóműfelújítás után, valószínűleg a jónak titulált jobb oldali Z stabösszekötő nem tuti... Dehát ezt majd tavasszal folyt.... Addig már csak tankolk bele meg a folyadékszinteket ellenőrzöm... A gatyám is ráment....

 
>> Szerviz2009-10-16

Elérkezett a műszaki napja! Sanyi155 ékhez vittem el akikhez régóta hordom az autómat. A csomagtartóban ott lapult egy vez mód. szelepfedél tömítés és pár futómű alkatrész is, első stab szilent JEEE... Szétszedésnél kiderült, hogy komplett hátsó fék kopó alkatrész csere kell.... Köszi Erhardnak a szuper gyors alkatrészért... Sokat szívtak a srácok az első stab szilentekkel, de szuper lett 2 óra alatt nem lehet megcsinálni, mint a fórumban írta valaki. Két szomorú ténnyel jöttem el tőlük, van pár lyuk az alvázon + a motor megevett 2400 km alatt 1 licó olajat :S..... ezekre a problémákra tavasszal visszatérünk... Addig is élvezem a vasat mert nagyon jól megy a vez mód csere után :D... és nem csattog a futómű.... AMORE!!!

 
>> Egyéb2009-10-02

Ma megjött a Ventilátorom a középkonzolba, ami nem zörög cak-pak 3000 pénz volt, gondoltam egyet és ki is cseréltem a középkonzollal együtt.... :D

 
>> Tuning és extra2009-09-26

Megkaptam GT től a szuper matricákat és fel is kerültek a gépre, végül az indexnél maradt a kígyó a QV matricát leszedtem közkívánatra :D....

 
>> Tuning és extra2009-09-22

Sikerült beszereznem fekete Dekor fóliát, amiből került az első szélvédőre és a rommá kopott atjóra is... :D Jah Vukci haver szerzett nekem Középkonzolt is, az előző tulaj megfúrta kicsit :D, de az majd csak akkor lesz beszerelve ha találok egy nem zörgő klíma hőmérő ventillátort is....

 
>> Szerviz2009-09-18

AZ AKTIV SZÉNSZÜRŐ TELJES TÖMÖDÖTTSÉGE OKOZTA NÁLAM A TORPANÁSOKAT ÉS A HOSSZABB IDEJÜ ÁLLÁS UTNÁNI NEHEZEN INDULÁSOKAT!!!!!!! AZÉRT IROM NAGY BETÜVEL MERT EZT A MEGOLDÁST MÉG NEM OLVASTAM A FÓRUMON ÉS LEHET SOKAN SZIVNAK VELE... ÉRDEMES PRÓBAKÉPPEN KIIKTATNI AZ AKTIVSZENET ÉS LEDUGÓZNI A SZIVOCSÖRÖL JÖVÖ VEZETÉKET...

 
>> Tuning és extra2009-09-17

Ma hangot adtam a kocsimnak :D.... Végre több hónapnyi szájlensz után kézhezkaptam a Pioneer Deh 4000UB fejegységemet, amit be is toltam a neki megfelelő helyre... Gyerekek a Pionner az egyik legjobb nagyon szépen szóól... Csak ajánlani tudom... Hátra van még a mélyládám beszerelése, az erősítője már fel van csavarozva a csomiba...

 
>> Szerviz2009-09-17

ÜdvGyerekek!!!! Majdnem összetörtem az Alfát!!!!! BENZINNYOMÁS kezd ez a szó egyre gyanúsabb lenni.... Próbakörre mentem a csajommal vizsgálgatva az alapjáratot... Megállok a 31es főút ilyenkor elég zsufi.. vagy 5 perce állok , mire nem jön senki nyomom a gátz indulnék, igen ám de régi barátom a anem pörög fel ismét előjött.... Annyit tudtam elérni, hogy a kocsi orra vagy fél métert belógott az útra STOP... Hátam mögött meg farok rámállt és hátra se... ablak leteker integet, h menjél már hátra mert dudálnak a főútról h huzzaka .... Miután felpörgött a moci minden OK.....

A %!+%%+°^% Ejj Ejjjj..... Elhaygatott földútra ki megállok várok 5 percet indulnék, megint elég szarul indul.... De rögtön ez után meg jól.... Ez szerintem tuti összefügg a hosszabb állás utáni indítási gondjaimmal, ugyanis akkor is ezt csinálja, de az még elmenne mert nem kell hirtelen elindulnom....

Na erre varrjatok :S:S:S....

Asszem megtaláltam a torpanás/nem felpörgés okát.... Rommá szedtem az alfát, éstaláltam egy valószínűleg tank szellőző csövet ami előlre jön a motortérbe. Valahova gondolom egy szénszűrőbe becsatlakozik abba pedig megy egy vákuumcső a szívócsonkról... Tank és szűrő között, cső széthúz. Az eddig 1000 feletti stabil alapjáratom normál 800-900 közé azonnal visszaállt. És luk nélkül harap az autó mintha seggberúgták volna... Még rendesen ki kell iktatnom azt a hóbelevancot ledugózom majd a szívócsonk csövét, most csak a szerintem eltömődött szűrő tartja a vákuumot... Jah és meghúzott tanksapinál sem roppantja össze a vákuum a tankot mert nincs...

 
>> Szerviz2009-09-15

A múltkori ellenőrzéskor nagyjából tisztítottam ki az alapjárati szelepemet. Unatkoztam és gondoltam leválasztom a szelepe és alaposan kitisztítom... Elfűrészeltem a bajonettzár elfordulását gátló réz biztosítót.. Nem kis meglepetésemre a szelep egybe van nyitva a motor résszel hmmm.... Volt benne német halott katona is (FOSCH :D)... Féktisztító + Benzin + Fültisztító (SWAB)... Összeraktam és szépen forog a forgórész beindítás után sokkal aktívabbnak tűnik majd meglátjuk....
+ Ellenőriztem az injektorsor végén levő szelepet is, lehet majd kicserélem ha több órát áll az autó (min 4-5) nehezen indul nem veszi a fordulatot, dadog, leáll....

Jah tegnap bekerült az Új gyári FOSCH lambdaszonda is köszi Erhard-nak

 
>> Szerviz2009-09-07

Ma megejtettem, az ECU kiolvasását is. Minden Resetelve próbakör után, csak a Lambdaszonda jelzett hibát, ez magyarázat lehet a nagy fogyasztásra. Resetelve lett még a Légzsák hiba is már nem világít a szemembe. Tehát Lambdaszonda beszerzés indul.