Zozo85 - főkép
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-07-16

Olajcsere (LIQUI MOLY 5W40)
Olajszűrő (Müller)
Levegőszűrő (Müller)

D.Z. Tuningnál volt az autó

194.400 km.

 
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-04-24

Ma meglepődtem mikor hazaértem hogy óriás tócsa van a kocsi alatt, rájöttem hogy gázolaj folyik ha jár a motor de szó szerint ömlik....
Szerelő rögtön látta hogy rossz az üzemanyagszűrő és ki kell cserélni, 2014.szeptemberi a szűrő...mind1 már ez is új

 
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-04-13

Kiégett az egyik tompítottam.
Kipróbálom ezt a cool blue-t
Kíváncsi leszek meddig bírja
A cserét inkább hagyjuk...megizzadtam

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-02-28

Ma végre felkerült a 17"-os TI felni
Vettem hozzá 4 gumit is, igaz nem újak de megteszi...
Gyönyörű

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-02-20

Végre sikerült szereznem JTD feliratot Érden a bontóban, nagyon kedvesek voltak és vadásztak nekem hiányzó betűket!
Ezúton is köszönöm :)

 
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-01-23

- Mai napon az EGR ügye remélem megoldódott azzal hogy kitisztítottuk és visszaköttettem. Le volt falazva de a szerelő szerint ez a turbónak nem tesz jót és mivel még garis volt az EGR így vissza lett kötve.
- Garanciális volt a termosztát is így azt is cseréltük mert nagyon lassan melegedett és ha lassítottam akkor visszahűlt, most már ez is jó :)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-01-15

Na ez egy hosszú sztori...
Lefalaztattam az EGR-t és ugye ilyenkor hibajelzés jön ki és ezt ki akartam íratni Föckössel.
Minden rendben zajlott addig ameddig az új progit (egr off) vissza akartuk tölteni, ekkor csinálom a procedúrát az immobilizerhez de semmi...valami letiltotta és a kocsi nem indult.
Ekkor az ECU azt jelezte mintha nem lenne rádugva semmi. Sakk-Matt.
Ekkor hívtuk az MMC chip tuningot segítségért és hosszas szaladgálás után (comp. vezérlő ki) visszatöltöttek a gyári szoftvert, mert kiderült h optimalizálva lett valamikor.
Szóval most "le lett butítva" de legalább indul.
Következő projekt hogy ezt a bóvli immobilizert lecserélem valami használhatóra és újra irány Föcköshöz hogy kiírjuk az EGR-t, lehet írunk valami erősítést mert érezhető a butítás. Ez úton köszönet Föckösnek az egész esti szaladgálásért és türelemért!!!

 
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-01-14

Végre elvittem szerelőhöz a kocsit EGR tisztításra mert folyamatosan motor control system failure hiba üzenet jött ki minden erősebb gyorsításra. P0238 hibát olvastak ki (turbófeltöltő) és az EGR szelepet.
Sokat olvastam utána és kiderült hogy az EGR a rossz ezért van ez a 2 hiba üzenet.
Ma végre ez orvosolva lett ;) (örökre) most már húz az kocsi ahogy kell.
Ki lettek cserélve a kopott konzolos tükrök is színre fújtakra.
Ja és a MAP szenzor is tisztítva lett...

 
>> SzervizAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2014-11-28

Amikor vettem a kocsit az eladó mondta h nemrég a turbónál egy tömítést cseréltek de nem volt a 2.4-es motorhoz csak az 1.9-hez ezért ideiglenesen az kerület bele és ha megérkezik a hozzávaló kicserelik. Ez meg is történt kb 10 perc alatt.

 
>> EseményAlfa 156 2,4 M-JET 20V // 2014-11-22

Megérkezett az új családtag 184.000 Km-el
Gyönyörű állapot.
Ami hiba: - kell egy pár tükör mert a burkolati festék pereg le
- stabilizátor rúdban szilent csere (de még alig hallani)

ENNYI :D