Azzal kezdeném, hogy kb fél éve jutottam hozzá ehhez a darabhoz igen olcsón. Mivel ennyibe került ez meg is látszott rajta.
Rossz volt a váltó, a kuplung, a ventilátor kapcsoló gomba és emiatt szétbarmolták az elektromos rendszert is. Ezek ellenére, harmadik fokozatban el tudtam hozni a saját lábán. Gyilkos munka volt a 60 km körüli távolság megtétele ebben az állapotban.
Szerencsére adtak hozzá 1 váltót amit könnyedén meg tudtam javítani így erre nem kellett költenem. 
Kicseréltem a váltót, a szét szakadt kuplungot és mentem is 1 próbakört. Jó érzés volt de nagyon még nem lehetett hajkurászni, mert vezérműszíj és olaj csere még nem volt meg. Közben kipakoltam a belsejét és több mint 1 hétig csak takarítottam a szerencsétlent.
Ezeket kellett megvennem:
                 -kuplung szerkezet és tárcsa
                 -akkumulátor
                 -hűtő
                 -2db bordás szíj
                 -olajak + szűrő
                 -ventilátor kapcsoló gomba
                 -fékbetétek előre
                 -bal első ablak vezető gumi
                 -2 oldal tükör lap
                 -ablakmosó motor
                 -hátsó ablaktörlő kar
                 -5. ajtó teleszkópok
                 -jobb első ajtó kilincs
                 -akkumulátor saru
A két tükörlap kivételével mindent bontóba vettem. Az én zsebemhez képest így sem volt olcsó, de nem bántam meg. Amit megcsináltam rajta az jól működik.
Még feltétlenül be akarom szerezni a jobbos féltengelyt, mert eléggé a végét járja. Tetőkárpit hiányzik, az ajtó kárpitokba kell az összes patent és a hangszórókra kell a védőrács.
Szuper kis kocsi, de tegnap megtörtént a csere! Remélem, hogy az új gazdája vigyáz rá....

2
378
