A végeredmény a következő: bontott karter 30.000. De összekötöttük a kellemetlent a hasznossal, mert régóta húzódó problémák is javításra kerültek,mint a nyeles tengely szimmering, kuplungtárcsa és Béla közölte a rossz hírt: sürgősen cseréld a vezérlést és a főtengely szíjtárcsát.
8-ra ment szerelőhöz az Alfa.
Kicserélték a lengőkar silenteket, a féltengely gumiharangot és az első fékbetéteket, a stabilizátorkarokat elől-hátul. A történet du 4-ig tartott.
A végeredmény tökéletes suhanás. ;)
Hétvégén sikeresen kicserélték a kerékagycsapágyat, megszűnt a búgás-zúgás. Maradt a gyönyörű hang és csak úgy suhan :)
Tegnap sikerült megejteni a téli gumik lecserélését végre. Remekül tapad és nagyon jól megy az autó :) Azonban csere közben napvilágra került egy újabb probléma, megadta magát a féltengely gumiharangja. Így a következő napirendi sorrend ezen probléma orvoslása lesz....
1
850
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- Zenebutik
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
