A végeredmény a következő: bontott karter 30.000. De összekötöttük a kellemetlent a hasznossal, mert régóta húzódó problémák is javításra kerültek,mint a nyeles tengely szimmering, kuplungtárcsa és Béla közölte a rossz hírt: sürgősen cseréld a vezérlést és a főtengely szíjtárcsát.
8-ra ment szerelőhöz az Alfa.
Kicserélték a lengőkar silenteket, a féltengely gumiharangot és az első fékbetéteket, a stabilizátorkarokat elől-hátul. A történet du 4-ig tartott.
A végeredmény tökéletes suhanás. ;)
Hétvégén sikeresen kicserélték a kerékagycsapágyat, megszűnt a búgás-zúgás. Maradt a gyönyörű hang és csak úgy suhan :)
Tegnap sikerült megejteni a téli gumik lecserélését végre. Remekül tapad és nagyon jól megy az autó :) Azonban csere közben napvilágra került egy újabb probléma, megadta magát a féltengely gumiharangja. Így a következő napirendi sorrend ezen probléma orvoslása lesz....