Blog
Mentünk egy Pilis kört , egy Boxterrel megy egy Crossfire-el. Az Alfi meglepte őket a nyomatékosságával. :) Tovább »
Ma élvezkedtem kicsit a kocsival. 7.4 mp lett a legjobb időm 0-100km/h-ra. Minden gyári, semmi tuning és téli gumival !! :) (tudom, nem ez a legpontosabb mérési mód) Tovább »
Mivel már régóta zavart, hogy a kuplung pedál indulásnál nem a felső helyzetében van, és egyre lejjebb kezdett menni (persze menet közben minden jó volt), rászántam magam, hogy kicseréltessem a felső munkahengert (is, mert az alsót korábban cserélték). Ez sajnos egy láncreakciót indított el. Kide Tovább »
Megcsináltattam az alvázvédelmet, mert 156-al sokat szenvedtem küszöb miatt. 159 nem rozsdásodós de az enyém északról jött, valamint nem akarok azon agyalni hogy most inkább bkv-val megyek mert sózták az utat, stb. (sajnos ezt tettem :) ) Valaki írt itt egy szakcéget , de annak egy éves várólistája Tovább »
Így nyár végére sikerült időt szakítani a fóliázásra. Kerámiás fóliát rakattam, hogy telefont, gps-t ne zavarja. Egész A oszlopig lett fóliázva. Thomy Fólia csinálta. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 Tbi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:szürke
- Jellemzők:
Hosszas keresgélés után (4-5 hónap), Erhard közreműködésével sikerült találni (és behozni) egy megfelelő példányt. Előéletéről nincs infóm. Ezen kívül a kocsi hibátlan, karc se volt rajta (most már van :) ). Nagyon jól megy, sportosnak már nem mondanám ( pl. a 156 Ts2.0 Ti Selespeed-hez képest) . Hangja pl. semmi nincs. Motorból csak halk ciripelés jön, zenéhez, beszélgetéshez jó. Inkább nyugodt vezetésre való, bár kanyarban elég stabil. - Extrák:
-alkony kapcsolós lámpa: nagyon jó mélygarázsba, stb.
-ülés fűtés: imádom, kapcsolóját tehették volna máshova. Nem lehet látni, utasét még kevésbé.
-eső érzékelés törlő: össze vissza megy sokszor, de azért hasznos
-sötétedős tükör
-most vettem észre, hogy lejtőn indulásnál nem gurul vissza a kocsi