Mutasd

>> Szerviz2012-02-08

A hétvégén megtettem az első lépéseket a "Nagyvad" rendbehozatalára vonatkozólag, lekerült a komplett kipufogórendszer, a katalizátor szép tiszta, átlátni a szerkezeten, nincs összeesve, a cső teljesen ép, kívülről kis felületi rozsda lepi, ami persze nem maradhat így, majd némi pucolás után jófajta horganysprayel kezelem,középdob rozsdamentes, vélhetően belül sem lehet gond vele, egyik tartófület a csőre vissza kell hegeszteni, mert megadta magát. Hátsó dob Sebring rozsdamentes két véggel rendelkező dob, kis fényesítés után mehet vissza szintén a helyére. Kézifékbowdeneket alulról lebontottam, és sikerült detektálni, hol tűnik el a fékfolyadék, az egyik hátra menő cső a tank előtt kirohadt. Alul a bódé 10 év jófajta osztrák sózás ellenére elég jó állapotban van, néhány pontszerű korróziós hely van, de némi tisztítás passziválás után kap egy friss "rücsi" réteget, és továbbra is jól bírja majd a strapát. Elöl lebontásra került a cooler,rezonátorok, légszűrőház. Kellemes meglepetés volt a gyári alfa romeos olajszűrő. Turbó tengelye minimális játékot mutat, lapátok épek, házba nem ér bele. Cooler kimosás után megy vissza. Hűtők lamellái épek, és gyári minden a motortérben. Némi olajszivárgás van a coolercsöveknél, és a motor vezérlés felöli oldalán, nem vészes, egyelőre nem nyúlok hozzá. Első tengelyen lévő fényszóró állító motor fülei töröttek, gyorskötőző gátolta, hogy ne lógjon, persze a szintet így sem állította jól, majd némi kézimunkával készítek hozzá tartót,mert az állítást kézzel hajtva a karját elvégzi. A hátsót még nem sikerült tesztelni. Folytatása következik....