Miután már egy jó ideje a vezető oldali csíkozott, az utas oldali "kerrrrr"-egett, így cserére került a sor. Egy Bosch Aerotwin A972s lett a helyettes...
Nem találtuk fel a kanálba a mélyedést,de fényévek vannak a Canbus LED és a gyári Osram izzók közt. Így hát bekerültek az utastérbe előre-hátra és a csomagtartóba 2db 36mm-es és 2db 39mm-es 9ledes canbusos, illetve a kesztyűtartóba 1db és a rendszámtábla világításba 2db T10-es 12ledes canbusos izzó! Plussz GT cartárstól rendelt Cuore Sportivo matrica is felkerült a hátsó szélvédőre! :)
Led: 4x600ft
3x550ft
Matrica: 250ft
Közelednek az ünnepek...milyen jó érzés a bőrfotelben nézegetni a karácsonyfa csodás fényeit lágy zene kíséretében...:) Hát én is így tettem...beszerzésre került a távoli Újhidáról egy komplett fekete szinte új full bőr belsőszett(mérföldek választják el az alfatex ülésektől),fényszóróba egy Philips 5000K-s Diamond Vision izzó szett,ajtóba egy led logos kilépőfény világítás,a lábtérbe piros led sor,Bose hangszórókat felváltotta hátul Audison mélyközép elől Hertz koax hangszóró,fejegységhelyett is egy újabb 1DIN-es 7" os Audiovox! :) Még folytatódik a blog...
Ezek számokban, képekben(folyamatosan bővül):
- bőrszett+utiköltség 50K+20K
- Philips Diamond Vision 5000K 7,5K
- Led logo 5K
- Led szalag 4K
- Audison mélyközép 20K
- Hertz koax 15K
- Audiovox VME 9415 80K
De volt bevéltel is a régi Audiovox 52K-ért kelt el,a Bose szett Manky cartárshoz került 20K-ért! :)
Első fékbetétek megértek erősen a cserére, ezért elvittem ismét A Szakemberhez a vasat plusz kimaradt a vételkor a vízpumpa cseréje mivel az Albaautó nem a GT-mhez valót küldött ezért vissza csere "természetesen" az én pénzemen a posta költség!!
Az autó szétszedésekor kiderült, hogy a szíj (Dayco) megfelelő állapotban van, de az ALBAAUTÓ által GYÁRI minőségűnek titulált feszítő és görgő teljesen elkészült 17000km után, mondanom se kell gyártás: Made in Korea!! Ezek után nem valószinű, hogy életben még egyszer rendelek vmit tőle!!
Tehát a komplett vezérlés csere mellett döntöttem...most már csak tankolni kell bele jó ideig ha minden jól megy! :)
- fékbetét (Juratek)
- feszítő, görgő (Flennor)
- szíj (GoodYear)
Anyagköltség 43K + munkadíj 22K
Ismét Sanyibá remekelt! :) Km állás: 130015
Tavaszi projekt II.: "lovak rendezése" (már nagyon ráfért!!) :)
Cserélve lett: - olaj (Selenia 20K) 10e ft
- olajszűrő (mann filter) 4e ft
- jobb első felső lengőkar (Ocap) 14e ft
- gyertya (NGK platina) 29e ft
- pollenszűrő (aktívszenes) 5e ft
- munkadíj 6e ft
Kiss Sándor Alfa professzor végezte a cseréket...ilyen autószerelőt kívánok mindenkinek! :)
Km állás: 129050
Röviden: - Felni méretváltás
- Ültetés
- Új gumik
- "egyedi" szőnyeg garnitúra
Bővebben: Kezdődött a történet egy ültetéssel,mert a régi felnivel és gumival ami 215/40 r17 volt eléggé terepesnek nézett ki a gépsárkány, bár a felni és a gumi patent volt csak hát...nagyon peres! Sikerült beszereznem egy gyári Eibach 30/30 as ültetőszettet 5 év garival, ez Vittorio cartársnál beépítésre került, csak közbe a hátsó stabpálcákat nemtudták csak flexel leszedni úgyh az is cserés volt!Bekerültek Optimal márkájú stabok, ez volt február elején!Aztán következett a felni projekt, sikerült találnom egy Toora T950-es tipust(18")elég jó árban, haza hoztam...következett a rendbe tétel(görgőzés,homokszórás,fényezés,felniközép beszerzése,szerelés,centírozás + kapott szép fényes acél szelepeket). Előtte meg rendeltem rá a 0 km-es 215/40 r18 gumikat és mehetett a gumishoz összerakatni és fel a gépre!Közbe meg jött az "egyedi" gyártású piros szegélyű hímzett szőnyeg..Állítólag nem néz ki annyira rosszul az összkép... :)
Költségek részletesen: - felni+utiköltség 60 + 8e ft
- ültetőrugó+beépítés+hátsó stabpálcák 55 + 20 + 8e ft
- görgőzés 4e ft
- gumi + szállítás 54e ft :D
- homoszórás + fényezés 0ft (ismerős megcsinálta) + 20 e ft
- felniközép 9 e ft
- szerelés + acél szelep + centír 6 + 4 + 2e ft
- "egyedi" szőnyeg garnitúra 9 e ft
Bekerültek az új helyzetjelzők...LED-es formában...nem volt egy olcsó játék,de jól mutat és remélem nem ég ki 3 havonta mint a jobbos játszotta eddig! :)
A gyári alfa romeo-s Exide 60Ah 540A-s aksi meghalta magát így bekerült egy kicsit "bikább" Zap Silver 80Ah 700A-s aksi! Kicsit költséges volt,de remélem eltart jó pár évig! :)
Már jó ideje beszereztem a dolgokat és be is lett szerelve, csak nem jutottam el odáig h képeket is tegyek fel róla...de most már ez is kész. Audiovox wme9314TS+ Hertz 20cm lapos mély + fater áltál készített hozzá erősítő!:)
Az Audiovox cserélve lett 2014.12.02.-én...
Vittorio által elvégzett munka eredménye... :) 4év után már ráfért..szép lett!