80-100 km/h körül rázott az autó, motortartót cseréltünk de utána is rázott, kiderült, h az első gumik szálszakadtak és nem kicsit ütnek is. Kicseréltük, de továbbra is ráz, szitál az autó főleg 80 km/h körül. Nyomozás tovább
Még tavaly eladtam a kocsit, csak ide felejtettem el beírni. :) offosra váltottam egy fél évig, de már azt is eladtam.
80 km/h-nál rázott az autó, futómű át lett nézve, ott minden rendben, de az alsó motortató kuka, cserélve lett, továbbra is ráz...
Nehezebben indult az autó, mint a nyáron. Gyertyákra gondoltam, kiderült, hogy azok rendben vannak, viszont az akksi cellazárlatos, új 80 Ah-s akku került bele, szépen indul még a mínuszos hidegekben is. :)
Jobb első alsó lengőkar cserélve lett, kátyúsabb úton kopogott, cseréltük. Hozzáteszem elég borsos az ára.. Egy futómű állítást kellene még beiktatni.
224e-nél megtörtént a vezérléscsere, INA szett került bele.
Mióta megvan a gép kb 1 hónap alatt beleszaladt 2.000 km, hiba nélkül teszi a dolgát. Szerintem jövő hónapban beiktatok egy vezérléscserét, elméletileg 40.000 van benne de biztos ami biztos.
Pótkulcsban le volt merülve az elem, csere. Működik :)
Váltógombbal kell vmit kezdenem majd, a króm része kopottas kissé.
Vásárlás óta, (2016.08.08.)
Érdekes jelenséget produkált az autó, menetközben leállogatott, de csak néha, volt h egymás után 4-5x. A hiba a motorvezérlőből jövő egyik vastag kábel tökre nem a helyén volt, neki verődõtt a blokknak a váltónak és szét volt menve benne két szál és letestelt. Javítva azóta nincs hiba.
Egyébként kötelező csere. Olaj(selenia) olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő, szervóolaj, váltóolaj,fékolaj, hűtőfolyadék. Km: 220e.