Megtörtént a termosztát cseréje, most már üzemi hőmérsékleten üzemel a gép :-)
Illetve fogyott a hűtővizem, kezdtem is parázni, hogy nagy gond van.. Aztán észrevettem, hogy a vezérlésnél vizes a blokk. Kiderült, hogy a vízpumpánál nyomja ki a vizet. Ami kb. 3 hónapja volt cserélve egy másik szerelőnél, aki mint kiderült nem tudott volna szólni, hogy valami nem teljesen oké, mivelhogy a vízpumpa túl könnyen becsusszan a helyére.. Most szét lett szedve, valami tömítőanyaggal be lett kenve. Úgy tűnik jó.
Jövőhéten vagy még a hétvégén hátra van a szimeringek cseréje, egyúttal kap ugye új váltóolajat is. Ki tudja mikor volt cserélve.
Ha ez a projekt kész, nemsokára jöhet a következő, ami már a megvétel óta tervbe van véve.. A főtengelyszíjtárcsa cseréje, reggeli első indításnál már néha hallatja hangját.
Megvan az új termosztát, Behr.
Szóval jövőhéten termosztát csere, plusz hátsó főtengely szimering és bal oldali féltengely szimering csere is lesz, meg váltóolaj csere.
Az önindító is meg lesz vizsgálva, hátha cserések a szénkefék, elég sokat teker indításnál. Bár ezt okozhatja az 55 Ah-ás akku is :D
205e-nél megvolt a vezérlés csere, vízpumpával.
Sajnos olajat is vennem kellett, mert vhol csöpög. Szerelő szerint az olaj leeresztőcsavar szét van barmolva. Szóval majd cserés lesz, de megvárom a következő olajcserét, úgyis gyorsan szaladnak bele a km-ek.. :)
Következő projekt a termosztát beszerzés és csere, 80 foknál megáll a mutató..