Mutasd

>> Szerviz2015-09-30

Az utaknak hála, 110 000 km-nél felső lengőkarokat cseréltünk az autón. Egy füst alatt a régi termosztátot is menesztettük,kapott egy gyári újat, mivel nagy melegben gyanuskodott, hogy nem mindig nyit rendesen.A kézifékkötelek is lecserélődtek és a hátsó fékmunkahengerek felújításra kerültek. A nyári klíma gondom okulásképpen: Forró időben fűtött, hideg időben hűtött az autó.Klímakompresszort akart cserélni három klímás is. Én azért előbb rátetettem egy műszert és igazam lett. A klíma terelőmotorok beírtak 4 hibát. Törlésük után érdekes, de a hűtés -fűtés úgy működik , ahogy az elő van írva. Kicsit csak rá kellett a gázra tölteni és minden ok. Na meg még mindig nem akar menni benzin nélkül, pedig jó néven venném.