Blog
Szóval... A Hengerfej teljesen szétszedve még év elején, szelepek szimeringek, tőcsavarok stb.. Elmosva, zsírtalanítva. Nagyítóval centiről-centire átnéztük a hf-et de nem találtunk rajta repedést. Ezzel számoltam is, mivel csak akkor folyik át a fagyálló mikor az autót járatom. Azaz csak hő hatá Tovább »
Régóta nem tudtam felhajtani a tükröket, a balos amúgy is kékszínű volt, szétszedtem őket, tükörlapot kipattintottam, a mögötte lévő burkolat csavarjait kiszedtem, burkolatot leszedtem a tükör konzol csavarját beáztattam csavarlazítóval és hagytam egynapot állni , másnap villáskulccsal probálkoztam, Tovább »
A mainap sikerült egy régi vágyam valóra váltani . Sikerült vennem 2db gyári 155 recaro ülést, sajnos nem hibátlanok, pedig ennyi pénzért szerintem illene, vagy ha legalább szett lenne ... A sín már opelre volt "átalakítva" amiket még a helyszínen le is flexelt az eladó, így másik síneket kell venne Tovább »
Nos ez a történet kb 2 évvel ezelött kezdődött, de eddig még nem írtam róla, ahogy sokmásról sem, mivel egy ideje nem vezetem a blogját... Most nem véletlenül nem használom túrázásra, kirándulásra,nyaralásra ahogy még akkor terveztem... Nem mintha az előző év olyan sok lehetőséget adott volna rá, Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 16V Turbo Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Grafit metál
- Jellemzők:
Mióta elhoztuk Belus155től az autot Faterom legózta össze. - Extrák:
Abs, Bőr belső, Centrálzár,4 Elektromos ablak, Elektromos Tükör, Fűthető Tükrök, Immobiliser, Digit Klíma, Riasztó, Szervó kormány, Elektromos lengéscsillapítók, Airbag, Elöl-hátul könyök támasz, Fedélzeti kompjuter, ülésmagasság állítás, Pioneer hangszórók, 2Din Android multimédia, Alpine láda, Sportdob, Xenon ,Speedline 16, Alessio Monza 17, Mito 17, GTA17, 4x98 vagy 5x98 felni felrakhato utobbinal elől 20mm hátul 25mm +nyomtáv, Kevlár kuplung, 4Pontos öv( már kiszereltem) Turbo nyomás mérő, BTCC fényszórók ( már kiszereltem)
Q4!!!