Blog
Kicseréltettem a termosztátot, mert 90 fok alatt sétálgatott majd beállt a hőmérő. Kapott új hűtőfolyadékot is. Szerelőm észrevette egy vízcső csatlakozást (alul a hűtőhöz) ahol szivárgás nyomai voltak. Minimálisan fogyott a víz, (1 év alatt 1x töltöttem utána). Korábban egy V6-os Alfámnál sokat s Tovább »
Megcsináltattam az olajcserét mert 11000 km ment az olajba és eléggé fekete volt. Most Selenia Quadrifoglio 5W-40 ment bele. Kicsit drágább mint a gyári ajánlás, de kipróbálom. Nos érezhetően sokkal csendesebb, finomabb a motor járása. Megnézem hogyan viselkedik, mennyi fogy illetve mennyire fek Tovább »
Végre, meg lett az alapjárat, turbóhang süvítő hang és még jópár hibajelelenség oka és megoldása! Sorban ami történt: Szívócső megbontás után hidegen alapjárat hiba, torpanás, hullámzó erőnlét jellemezte a motort. Engem meg az ideg kerülgetett 1 hónapon keresztül... Első körben kicseréltem a gy Tovább »
Elvittem az autóm szervókormány szivattyú cserére (megint) mert elsőre nem sikerült megfelelően. Igazából most sem sikerült mert a felújított szivattyú nem lett jó. A szívó oldalon a MAF szenzor utáni cső ami a turbóra megy meg lett bontva. Látszólag minden visszakerült a helyére, ám az autó gázadá Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 TBi Ti sw
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Imola 2 Nero
- Jellemzők:
Az eddigi legjobb autóm!
Végre! 2 és fél év Prius-ozás újra autót vezetek! És itt a "vezetek"-en van a hangsúly mert a Priussal csak közlekedtem (megjegyzem mindenféle gond nélkül megbízhatón és gazdaságosan). Most pedig itt van az álmom egy erős benzines és gyönyörű Alfa Romeo 159 TBI! Sikerült egy nagyon gondos gazdás autót találnom egy olyan kereskedőtől aki Alfa Romeo eladásában leli a legnagyobb örömét. (És birtokol is épp egy Stelvio-t.)
A Ti futómű zseniális, masszív és csendes a karosszéria. A turbos motor erős, de sajnos jó hangja nincs neki így pörgetni nem élmény, cserébe nyomatékból megy.