Blog
Mikor fóliáztattam és kerámiáztattam az autót '21 augusztusában, kaptam ajándékba egy kerámiabevonat ápolót. Elvileg ez segít visszaadni a hidrofób, víztaszító hatást, ha már kezdene csökkenni. Bár a szakember szerint ez utóbbi egyébként nem jelenti a kerámiabevonat romlását vagy eltűnését. Sokái Tovább »
Sikerült úgy megállnom, mikor októberben szereltem fel a dobbetét-védőt és a kocsi kerekeinél matattam, hogy egy csavarnak, mely a hátsó abroncsba fúródott, pont látszott a feje. Ki tudja, mióta lehetett ott... ( Tovább »
Ismert tervezési hiányosság a Giuliánál, hogy az első kerekek mögött a filc dobbetét előbb-utóbb beszakad a küszöb felett, mert a esős időben, nagyobb sebességnél az oda zúduló víz nyomását nem bírja el. A probléma kiküszöbölésére merev védő elemeket kell helyezni a dobbetét veszélyeztetett pontj Tovább »
Elértük a 20k km-t, ehhez 26 hónap kellett. Épp elhagytuk Tevelt és az országúton fordult át a számláló. Tovább »
Ahogy az előző posztban említettem, kiderült, hogy a hátsó abroncsok már szinte használhatatlanra koptak. Az előző hétvégi pálya Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulia Quadrifoglio
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2021
- Színe:Verde Montreal
- Extrák:
- 3 rétegű gyöngyház fényezés (Montreal zöld)
- Q Tecnico dark felnik
- Piros féknyergek
- Karbon-kerámia fékek
- Fényezetlen karbon tető
- Fényes fekete külső tükörházak
- Sparco karbon sportülés
- Piros díszítővarrás
- Piros biztonsági övek
- Adaptív tempomat
- Vezeték nélküli okostelefon töltő
- Csomagtér rendező - Egyéb:
Az első Verde Montreal színű Giulia Q Magyarországon.