A venetillátor nem állt le, a hiba a relé cseréjével megoldódott, de közben a jeladó hőgomba is cserélve, és a thermosztát is. (gyári)
első féktárcsák felszabájozva, Magnetti Marelli betétek
Hátsó Féktárcsák cserélve (Brembo) Magnetti marelli betétek
szilentek kivoltak
hátsó stabilizátor szilentek
jobb első felső lengőkar csere
reggel a hidegben kicsit nyöszörgött a szilent, és idegesített kicsit.:-)
241000km
jobb első csapágy csere (gyári)
kicsit már búgott
240100km
olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
239200 km-nél
Bal első lengőkar és stabilizátor csere. Gyári, új alkatrészekkel. A szilentek kicsit kivoltak, és nyikorogtak.
Tegnap kijavították a karosszérián lévő apró hibákat. Geri nevő karosszériás cisnálta Dunaújvárosban (Nagyon korrekt volt, és alapos!). Küszöbspoilerek igazítása, elpattogott patentok cseréje, apró karcok eltüntetése, és egy komplett polír. Gyönyörű lett, ilyen lehetett új korában.
Légszűrő és rezonátor dob csere.
km:231300
Ma megtörtént az elmaradhatatlan olajcsere. 230.100 a kilométeróra állása.
Selenia 20k-t kapott.
8 liter=18.670,-Ft (6,2 liter ment bele, így maradt még másfél liter utántöltögetni, ha kell.)
Sofima olasjszűrő:1.542,-Ft (szólt a szerelő, hogy következőre gyárit vegyek, mert az utángyártottat nehezen lehet cserélni.
A polenszűrő is ma lett cserélve.(Zaffo:4.116,-Ft-volt)
Munkadíj: 4.000,-