Mikor hazahoztam a kocsimat a szerelőtől, olyan volt a műszerfal mint a karácsonyfa. Mutatott ABS hibát, légzsák hibát, és valami gondot a fékrendszerben ( ( ! ) lámpa). Ma pici kábelmozgatás és folytonossági hiány pótlás után már csak a légzsák hibát jelzi.
Mindezt úgy, hogy mikor leadtam a kocsit, nem világított egy hibajelző sem.
2 lengőkart és két qtyacsontot cseréltek.
Kiszedtem egy facsavart a műszerfalból. Az tartotta a biztosítéktábla fedelét. Örülök, hogy ilyen értelmes szerelőkre bízom a kocsim. Nem most került oda, inkább a múltkor, mikor a kontakthibákat orvosolta az elektromos szerelő.
Legalábbis egy lengőkarcseréhez szerintem azt a részt nem kell lebontani. Mily szerencse, hogy szereztem megfelelő patentokat a biztosítéktábla fedeléhez. Dühít. Majd az új tulajnak ezt is meg kell mutatnom.
156 1:43 ablakmosó abs akkucsere alapjárat autómosás átiratás barkács bontás eredetvizsga facsavar fék fékcső fékhiba felni felnijavítás féltengely féltengely-csukló fojtószelep főtengely fűtőventilátor futómű gázszivárgás giulietta gumi gumibak gumicsere gyertyacsere hazaút hegesztés hiba hibalámpa hővédő humor hűtőtartó indítási ingadozás izzó javítás karosszéria kábel kerék kipufogó kipufogódob klímafertőtlenítés klímatöltés kontakthiba kopogás kuplungcsere küszöb lámpa légzsák légzsákhiba lemez lerobbanó lmm meghibásodás modell momo motorcsere motorhiba murva műszaki nyári okmányiroda olaj olajcsere probléma rally rángás sárvédő sérülés siker szárny szerelés szerviz szervocső szervoolaj szívás szívócső szívósor termosztát tükör tyc v6 vásárlás vezérléscsere világítás vontatás y-elágazó
>> SzervizAlfa 156 2.0 TS // 2010-10-08