Tagok >> Bambinoo >> 147 2.0 TS TI Selespeed >> Blog
- Típus:147 2.0 TS TI Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
Nagyon csúnyán össze voltak gányolva a fogantyúk, ezért az egyik ismerösömet megkértem, hogy carbonozzuk le őket. Íme:)
Az autó átesett egy régen várt políron + waxoláson. A képek magukért beszélnek :)
Sikeresen levedlettük a téli szettet és jött is a nyári papucs :) szép-szép..
Sajnos az előző tulaj nem igen tartotta rendben a kocsit, és mai napig szívok vele. Mikor elmentem felrakatni a nyári gumikat, kiderült, hogy ütnek a balos gumik. Hogy ne vegyem észre hátra pakolta a sérült felniket. Na mind1, a lényeg, hogy mostmár rendben vannak.
Ma elkészült végre az autóm. Ahogy megbontották, megmutatták, hogy olyan kemény volt a szelepszár szimering mint a csont! Remélhetőleg megoldódik a probléma, és mostmár nem lesz vele gond. Cserélve lettek:
- Szelepszár szimeringek (Victor Reinz)
- Generátor szíj (Dayco)
- Szelepfedél tömítés (Erling)
- Vezérműtengely szimeringek (Corteco)
KM: 100.214
Miközben felrakták a fékeket, megkértem a szerelőmet, hogy nézze meg, hogy nem-e csapágyas a bal első, mivel eléggé hangosan búg. És sajnos beigazolódott amitől féltem. A héten megejtjük a cserét. A másik rossz hír, hogy az olaj nagyon fogy. Hiába a 10W60 Selenia, megint eltűnt több, mint 1 liter. Szóval szelepszár szimering cserére is megérett az autó. Az a bosszantó, hogy az előző tulaj nem szólt erről, én meg csak raktam bele minden extrát, ahelyett, hogy a gondot oldottam volna meg. Igaz, ez az én hibám...Sokan próbálnak lebeszélni már az autóról, hogy váljak meg tőle, de én szeretném egyszer s mindenkorra rendbe rakni, és gondtalanul használni.
Felkerültek a tárcsák és a betétek :) Már csak a nyári papucsok hiányoznak..
KM: 100.193
És ÍME! Megérkeztek a fékek! GYÖNYÖRŰŰŰŰ alig várom már, hogy a kocsin legyenek :)))
Kicseréltem a csomagtartóban meg a 2 ajtónál az izzókat ledesre. Nekem tetszik :)
Eljött az idő, hogy le redukáljuk a szekér fékezési idejét, mert nem vagyok vele elégedett. Ahhoz képest, hogy 284-es tárcsák virítanak rajta, nem valami hatásos. Szóval, keresgéltem, tervezgettem, szűrögettem, és végül tapasztalatokat meghallgatva 2 lehetőségre szűkítettem le a variációkat.
Az első: Zimmermann Sport (fúrt & bevonatolt) féktárcsák EBC Blackstuff Ultimax (kevlár-aramid) fékbetétekkel előre-hátra. Drága. 130-ra jött volna ki, és azért bizonyos kereteken belül szeretnék maradni. Mégse egy 300lovas autóról beszélünk.
A második:Első tárcsa: MIKODA fúrt/mart 284*22mm Hátsó: Mikoda fúrt/mart 251*10mm Textar betétekkel. Tökéletes. Megtaláltam! Ár-érték arányban több mint jó. Csak jót hallottam róla, azt leszámítva, hogy puha a betét és gyorsan kopik, cserébe nagyon jól fog. Szóval beszéltem a beszállítóval, és most már a rendelés fázisnál tartunk :) Ha minden jól megy, 2 hét múlva már ezek fognak rajta virítani :))