Egy alapos mosás és tisztítás után beszereltem az új audió fejegységet, és az autó kész volt az első hosszabb útjára. Barátainkhoz mentünk Pécsre. A szokásos Kecskemét-Dunaföldvár-Szekszárd-Pécs útirányt választottuk. Odafelé komótosan ballagtunk, mindenhol próbáltam "jogosítványon belül" autózni, ez a gyakorltaban 130 km/h-t jelentett, visszafelé egy kicsit sietősebbre vettük. Az autó jól alapvetően jól muzsikált. Nagyobb sebességnél is csendes, nem zörög, nyiszog, a motor és a turbó szép csendbes morajlással teszi a dolgát. A komolyabb emelkedőkön pedig meghökkentően parádézik, még 5-ösben is nagyon komolyat gyorsul. 2-3-4-es fokozatban pedig büntet.
A problémákról:
A futómű javítását nem lehet sokáig halogatni, a bal első lengőkar már kukára érett, és azt érezteti is, leginkább a nyomvályúkban. Egy termosztát-csere is esedékes, a motor kissé túlhűtött országúton, csak 70 fokot mutat a műszer a kívánatos 85-90 helyett. Ez fogyasztásban jelenthet akár egy liter pluszt is. Apropó, fogyasztás, még nem tankoltam vissza, de a mutató állasa alapján 12 l /100 km-t saccolok, se nem jó, se nem rossz, mindenesetre ez lesz a kiindulási alap. Nem ártana még az üzemanyagszűrőt, gyertyákat és a gyertyakábeleket is átnézni, az előző gazda elmondása alapján lassan esedékes lenne.
0
554
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám