Blog
Egyszercsak a 37-esen Miskolc felé kigyulladt a motor ellenőrző lámpion. Szervíz lett a vége, ahol úgy gondolták itt a vége az EGR szelep pályafutásának. Ezután viszont kiderült, hogy csak a turbó vákuum modulátorát kell kicserélni -25.000 Ft, de ha már itt vagyunk és mivel én 20.000 km-ként szoktam Tovább »
Átléptem a 200.000-ik km-t, de a generátor megadta magát, vettem bele gyári felújítottat. Tovább »
A tegnapi napon, hosszas honosítási folyamat után MBT-151 frsz-mal lettem ellátva. Sajnos sok volt az utánjárás, mert sokan nem ismerik az érvényben lévő jogszabályokat és olyanokat kérnek, amit nem kérhetnének. Tovább »
Szóval eldugult az EGR szelep és a kijövő kipufogógáz megégette a szívótorok műanyag részét. Sokba fog kerülni, de ha már így van, akkor nagyszervíz is megy. Tovább »
Tegnap az M35-ös pályán meglepetés ért. Füst jött a motorból és le is állt az autó. Trélerre kellett rakni és úgy hazahozni. Előtte kigyulladt az "Ellenőrizd a motort". De minden Ok volt, víz, olaj stb. Így jártam. Holnapra talán többet tudok. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 1.9 JTDM
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Ezüst
- Jellemzők:
Világos ezüst, SW
Van benne egy Eonon típusú DVD, CD, MP3, Bluetooth kihangosítós rendszer.
Sajnos a tempomat kimaradt és nagyon hiányzik.