Kicseréltem ma a jobb első lámpát mert ami benne volt a hátlapja ki volt vágva a xenonégő gyorsabb cseréje végett / előző tulaj gondolom / és olyan fedlapot nem tudtam szerezni ezért komplett csere, igazi 4 kezes feladat ( köszi Jorjie a segítséget:-) csavarok szerencsére mindenhol szépen mozogtak, vissza rakásnál grafitzsírral meneteket bekentem.
Készítettem ma 1 kis hővédelmet az ECU-nak semmi túlbonyolítás, 2 db tartó ebbe dupla fallal 1 hőterelő lemez, egyszerű és nagyszerű valamint oldható a szerelése.
Elkelt a kisvad a mai napon, 7.-ik honosításom volt az itthoni Alfa Romeo-k nagyobb létszámának elérésében patika állapotban, jó helyre került, itt marad AAmore-n, sok balesetmentes km-t Szilárd:-)
Mai nap reggelén megejtve.
Sikerült a lehetetlen:-)
FCA,, Ricambi Oriinali Zender küszöb spoiler szett, köszi Rohodi Misi:-)
Kezelésbe vétel megtörtént, kap majd 1 telifényt meg egy kis karbonbetétet.
DZ-nél végrehajtva, komplett vezérléscsere, szíjak görgők, ballansz szíjak, hosszbordás, összes folyadék csere, vadiúj 305-ös Brembo fékszett elsők, Caritaly 305-ös lyuggatott, mart tárcsák, ATE fékbetétek,klíma ellenőrzés, elektromos rendszer, átnézve.
Alsó munkahenger csere, olajozó fúvókák / újra /csere, olajpumpa kitakarítva,szelepfedél tömítés, termosztát csere, Wiechers toronymerevítő beszerelve motortartók galvánozottra csere ezek összes csavarja szintén, tökéletesen duruzsolt hazafelé:-)
Olaj : Motul 10w60 8100 X-power, szervo, fékfolyadék és hűtőfolyadék : Motul.
km állás:114321.
DZ Tuning&Service-nél kicserélve a Mester által a mai délelőtt, funkcionált a gyári de néha a hideg motornál dadogott 1 pár mp-et, ezért kapott 1 újat, hazafelé szedte a lábait rendesen:-)
Lassan elkészül a motortér is ma kicseréltem a hűtő feletti lemezt egy másikra ami karbonbevonatot kapott / sk /.
Ma reggel 8-kor megejtve, minden ok, futómű, fékek, stb. is.