Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)

DZ-nél ma reggel 9-re volt időpont, Első-első lambda szonda cserélve, néha dobott 1 hibát,hogy lassú kör, na most már nem teszi:-)
Tanktartó 3.-ik tartója is kicserélve galvánozva lett az is.
Odafelé full dugó de hazafelé jó volt a tempó.



Lassan 3 éve volt az utolsó ezért kértem időpontot a Mestertől, ráállított mert a magyar utak kiválóak ugye... a futómű bírja azért, jó volt hazafelé kicsit megkergetni a ménest:-)


Ma volt 1 kis időm esővízzel leöblítve a vas, C oszlop takarók kicserélve, belső kész:-)







Hamutartók elkészültek helyükre visszaszereltem, következik a C oszlop.



Az 1-2-3-as trafókat kicserélte ma Zoli biztos ami biztos, Bremi szett került be / Bosch szalagon készült / tanktartó pántokat is egyúttal amit előtte galvanizáltattam a Galván 92 Bt-vel / Attala /.
Rendben a vas odafelé kifogtam Európa legnagyobb araszolós dugóját...hazafelé a szokásos paripavágta megvolt:-)





Fogy az utastérben a gyári szürke műanyagok létszáma, a B oszlop került sorra nemrég bevontam karbonszövettel és ma beszereltem a helyére.
Van kis különbség:-)






Beszerkesztettem a helyére ma délután miután bevontam karbonszövettel még márciusban, korrekt szerelés ki-be rendesen és észszerűen megoldották a gyárban anno semmi anyázás pikk-pakk megvolt / 2 óra:-) /




Kapott 1 karbonbevonatot a motor olajbeöntő sapka is, mert így / szerintem /egy kicsit szebb:-)



Volt egy kis időm kicseréltem a napellenzőket feketére, még a télen szereztem őket az A oszlop takarókat karbonoztam a télen, matt selyem zárólakkot kapott, hogy ne csillogjon napsütéskor, kormányburkolat is kapott karbonbevonatot helyére került az is illetve a hátsó MOMO gumiszőnyegek is kaptak 1 pár MOMO taposót.






