Blog
Kész, nem bírtam tovább. Menni kellett. Ha sehol sem lehet megállni, sem egy kávéra, sem egy pisire, akkor is. Van az a pont amikor már a mentális egészség védelmében le kell nyitni a tetőt. Telefonos szervezkedés Giuseppével, aztán Piritu is jön, és SKrisz is. Na, ez már minitúra. Balcsi, mi más Tovább »
Még 2019-ben szülinapomra asszonykám megelpett egy szett szűz GTA felnivel, de akkor felesleges lett volna feltenni. Március elején rendeltem Ultrac Satin-okat, össze is lett szerelve a helyi gumis által. Jött a fejvakarás a Spider egyedi ET értéke miatt. A gyári 17-es Teledial 7.5x17 ET 30.5, a Tovább »
Itt a meleg, nem törnek a kárpitok! :) Szerettem volna feltenni egy DAB+ antennát, lévén a fejegység tudja, és az USB-s vevő is megvolt hozzá még asszony előző autójából. Mi értelme ennek? Magyarországon nem sok. De amint külföldre teszi az ember a lábát, sokkal több adó lesz hirtelen elérhet Tovább »
A tavasz közeledtével előkészültem a tervezett autósimogatásra. A hátsó ablakom ugyan nem repedt, de volt benne pár csúnya karc, ami nagyon zavart. Új hátsó ablakot rendeltem a CabrioSupply-tól, a régit pedig kiszerelés után elraktam, majd meglátjuk javítható-e vagy bele kell majd varrni egy új "üve Tovább »
Kihasználva a mai borongós ámde csapadékmentes időt és a száraz útfelületet, elvittem a kézimosóba egy téli pucolásra. Utána egy hosszabb út következett hogy a kipuff is kiszáradhasson. Még pár óra száradás után irány a garázs. A ponyvát ráhajtva szomorú szemekkel nézett vissza rám, de megígértem ne Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Rosso Proteo
- Jellemzők:
Német autó volt, de Hollandiában sikerült megvenni. A Madeno kipuffot leszámítva mindene gyári. 2002 októberi gyártás, 2005-ös első forgalomba helyezés. Manuális tető. Rozsda- és kókánytuningtól mentes. - Extrák:
Az egész autó egy nagy extra :)