Mutasd

>> Szerviz2024-07-03

A kipufogót a leszereltem a leömlő után, mert ráfért egy kis javítás. A csavaroknak nem volt már értelmezhető feje, mindenhol szét kellett flexelni őket.
A katalizátor testén leő hővédő lyukas volt, ezt lefejtettem róla, egyébként a belseje hibátlan, a külseje sem lyukas. Tisztítás után kapott egy fekete hőálló Hammerite festést.
A felette a karosszériára rögzíthető hővédő nem gyári. Talán valami kályha füstcső hőszigetelés lehetett gipszkarton csavarokkal és sörösdoboz darabokkal rögzítve. Ezt kukáztam és hővédő lemezből duplán hajtva csináltam neki rendes hőpajzsot.
A középdob relatív jó állapotu, csak felületi rozsdás volt, eltekintve a hátsódob felőli csatlakozónál található csővégtől. Ezen volt apró lyuk, ezt behegesztettem.
A hátsó dob szintén felületi rozsdás volt. Ezt és a középdobot lekezeltem rozsdaátalakítóval és lefestettem Hammerittel.
A katalizátor előtti csatlakozásnál felhasználtam a kivett tűzkarikát tisztítás után mert hibátlan állapotu volt. Ennek a belső átmérője 54 mm, a külső 64 mm. A katalizátor után egy 3 csavaros tömítés található, ezt kénytelen volt bekenni tömítővel, mert a felfekvő felületek már nem voltak hibátlanok. Viszont most teljesen tömített. A közép- és hátsódob között újra egy tűzkarika van, ebből vettem újat. Ez belül 58mm kívül 68 mm átmérőjű.
Mivel minden függesztő szakadt volt és 2-t dróttal pótoltak, ezért rendeltem ebből is 4 db-ot. A hátsó dob karosszériára csavarozott függesztője hiányzik, ezt ideiglenesen egy 156-osével pótoltam de megrendeltem a gyári darabot.
A hővédők sok helyen át voltak szakadva a csavarnál, itt nagyobb alátétekkel rögzítettem. Az üzemanyagtank előtti hővédő csavarjai elforogtak, ezeket az ellendarabbal együtt kellett kiszednem és 8-as lemezanyával pótolni.