Tagok >> Imyx >> 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Fekete metál
Ma reggel (Szombat) a barátnőmmel beülünk az autóba, beindítom, és pokoli hangja van a motornak, a kipuff is majd szétszakadt. Az infocenter is hibát jelzett. Csúnyán járt a motor, azt hittem, csapágyas lett, megijedtem rendesen. Motor leállít, visszamentünk a lakásba, a laptopot felraktam töltőre, megreggeliztem, és fejben már terveztem a motorcserét, felújítást. Később laptoppal kisétáltam, és kicsit megnyugodtam, hogy 3-as henger gyújtáskimaradás a probléma. Gyertya rendben, felcseréltem a 2-es hengerével. A 3-as henger még mindig nem járt. Közben felhívtam Szatyi mestert, ezúton is köszönöm a segítségét. Felcseréltem a trafókat, a 2-es henger trafójával már járt a 3-as henger, a 2-es természetesen nem.. A "rossz" trafót leteszteltem (testhez érintve a gyertyát indítózásnál - szomszéd suzukis jött segíteni) abszolút nem jött létre szikra. Megállapítottuk, hogy elhalálozott. A srác elvitt a közeli Bárdi üzletbe, raktáron nem volt gyári Bosch, a Meat&Dorina és tsai nem érdekelnek.
Update: ma (8-a) besétáltam a Bárdi-hoz, volt raktáron trafójuk, délután beraktam, szépen duruzsol ismét a vas :-)