Tagok >> Kpeki >> 156 1.9 JTD Executive

156 1.9 JTD Executive - főkép

Blog

2014-07-22
Update

Az autó eredeti pompájában ragyog ismét, bekerült a KW állítható magasságú, keménységű lengéscsillapítók, szinterezve az auto színére a fékek, kevlár kuplung, felnik fényezve új gumikkal, dupla csöves kipufogó, futómű teljesen felújítva, már csak a program hiányzik! Tovább »

2008-12-24
Lökös Vissza

Muhaha, fél év után visszakerült a hátsó lökösöm lefényezve makulátlan állapotban. Rá sem ismertem lökössel a popsijára már :) Tovább »

2008-04-03
Kormánymű csere

Cserére szorult a kormányművem is mert elég rendellenes hangokat adott ki, mondhatjuk ugy is hogy rohadtul kopogott... Sikerült szerezni egy jó állapotú 147es kormányművét és ezz már tökéletes lett. Tovább »

2008-03-27
Itt a tavasz vár a nyár :)

Megvételre került 4 17-es gumi ami tavaly elkopott főleg a Rábaringen )) 2db Bridgestone Potenza és 2db Pirelli P6000, mind a 4 90%-os állapotban van, mostmár csak fel kell tetetni a felnire és let's go!! Tovább »

2008-03-11
Egy kis környezetszennyezés!!

El kellett távolítani a katalizátort a gépböl, mert csak túlsúly volt :))) Sokkal dinamikusabb lett és ami a legjobb hogy k**va jo hagot is kölcsönzött neki!! :DD Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 1.9 JTD Executive
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2001
  • Színe:ezust vagy mi :)
  • Jellemzők:
    Jól vezethető dinamikus autó. Naon tuti verda, keresve se találhattam volna jobbat.
  • Extrák:
    Gyönyörű sötét színű MOMO bőrbelővel, gyári alufelnivel, Xenon, és a többi szokásos extra.
  • Egyéb:
    Bekerült a fejegység is, Blaupunkt Casablanka MP54 és a mélyláda is a csomiba. Hangszórók cserélye majd a következő hadművelet lesz, de egyenlőre így tökéletes.

    Felkerültek az alufelnik, 17x8" Mille Miglia, papucsok cserére szorulnak de azok vmi 225/45-s gumi lesz. (Már rég cserélve csak elfejetettem javítani, Pirelli P6000 225/45 R17)

    Bluetooth Nokia kihangosítót is beszereltem.

    Szívósort le kellett venni, mert nem ment a vas. Annyi kormot ami abbol kijött... Nem lehet leírni. Minden jtd-s kitakarithatja. Mintha új autoban ülnék.

    Mai napon beépítettem a ködlámpákat, szereztem gyári első ködlámpa kapcsolós panelt.

    Update: (2007.07.14.)

    - Első, hátsó lökös teljesen szinre fújva,
    - kuplung szett cserélve + lendkerék,
    - fékbetétek cseréje (TEXTAR)
    és persze a kötelező szervíz

    Update: (2007.07.27.)

    - oldalindex csere krómra

    Update: (2007.08.08)

    - üvegek körben sötétítve a legsötétebb fóliával (Sunguard)
    - fényképek feltöltve :))

Fotóalbum