2021.03.03.-án olajcsere Alsóvadászon. 177305km. Az előző olajcsere 163954km-nél volt. Az olaj Selénia WR 5W30, a szűrő gyári. Gázolajszűrőt is cseréltek.
Munkadíj 10000Ft.
A 8. tankolásnál 4774km volt, ez alatt elfogyott 256,66l üzemanyag. Ez annyi mint 5,37l/100km. Mivel egy baki miatt le kellett venni a pozitív sarut, a számláló lenullázódott, így aztán kezdhetem újra a mérést.
Első tárcsák cserélve, Textar, a betétek Brembó.
2020.09.21. 174080 km. Alsóvadász, Kormos autószervíz.
Újra mérem a fogyasztást. Tele tankoltam az autót, lenulláztam a számlálót:
1672km=86,67l=5,18l/100km
2522km=133,24l=5,28l/100km
2019.09.19.-én megjött a jelvény. Közben rendeltem az eBay-ről, és azt raktam fel. Amit Erhard küldött az egyenlőre tartalék marad. A pajzs, amit szintén Erhard küldött, nem olyan mint a régi volt, valszeg, ezért nem passzol rá ez a jelvény.
Bejött a check engine hiba. Elvittem Alsóvadászra, kettő hiba volt, az első: fék gáz összefüggés, a második: üres jel (N) a motorvezérlő egységnek.
Elsőre kicserélték a féklámpa kapcsolót, de sajna nem ez volt a hiba. Ez történt 2019.12.10.-én. 2020. 01.16.-án cserélve lett a start-stop érzékelő. Na itt már kétség sem férhet hozzá, hogy ez volt a rossz, ugyanis ezt már javította valaki mielőtt megvettem az autót. Szakadt volt a vezeték, anno ezt forrasztották, és most megint eltörött.
A vezeték minősége silány, legszívesebben nem ezt a jelzőt használnám, hanem azt, amit a médiában kifütyülnek.
Km óra:166851. Ja, még annyit, hogy a költségekbe a féklámpa kapcs.nincs benne, az 11000Ft munkadíjjal együtt.
A csomagtér világítás kezdetektől fogva nem működött. Most jött el az ideje, hogy ezen változtassak. Levettem a csomagtér ajtóról a kárpitot, lehúztam a dugót az ajtózárról, és egy áthidalással adtam feszt. a lámpának. A lámpa világított, tehát egyértelműen ez a hiba. Bontóból rendeltem 8000Ft+postáért. A bontó: Lábatlan, Pathó Zoltán.
A csomagtér ajtóba fújtam üregvédőt, de csak diszkréten, oda ahol szükség van rá, tehát az illesztésekhez. Rozsdának itt nyoma sincs.
Levettem a hátsó doblemezeket, (ami nem lemez, hanem filc) Nagyon örültem a látványnak, mert 9 éves autónál már számítottam némi rozsdára. A képeken látszik, hogy csak nagyon kevés felületi rozsda volt. Ezt először rozsdamaróval, majd alvázvédővel kezeltem. A gumi szilenteket, és más egyéb gumikat szilikonnal lefújtam. A küszöbbe és az alváz egyéb üregeibe egy flakon üregvédőt befújtam, ez nyilván nem lett elég. Majd folytatom.
Az előző olajcserétől ismét eltelt 20 hónap.
2019.09.11.-én olajcsere a motorban és a váltóban. Motorolajat és a szűrőt én vittem, a váltó olajat a szerviz rendelte meg.
Történt mind ez a Kormos autószervizben
Olaj 12600Ft szűrő 5990FT.
A váltó olaj és a munkadíj: 20000Ft
A csomagtér ajtó már egy ideje nem akart nyílni a gombról. Sejtettem, hogy vezeték szakadás lehet a bűnös Az volt. A bal oldali kukacban van.