Tagok >> osee_selespeed >> 156 2.0 TS Selespeed >> Blog
- Típus:156 2.0 TS Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:grigio chiaro 612/A met.
Fincsi Selenia Racing-et öntöttem bele és persze az összes szűrő is ki lett cserélve.
Ki cseréltem a szilenteket (Ruville) a csonkaállványban, meg a stabilizátorokat (Moog).
Mai napon felkerültek a TI felnik Alfira, új Kumho Ecsta KU31-es gumikkal együtt. Kerékcsavarokat meg lefújtam feketére.
Felújítást szenvedtek el a felső lengőkarok és cserélve lett a két stabilizátor, Lemförder került bele.
Ma kicseréltem a két hátsó csapágyat, sokkal csendesebb lett Alfi. Utána meg elvittem futóművet állíttatni, mert nagyon riszálta a fenekét a munkálat után.
Ystuc ajánlásával rátaláltam egy személyre, aki 2 napos előjegyzéssel lefóliázta a hátsó szélvédőmet, meg a két oldalsó üveget. Nem volt tervben, de végül az új első szélvédőre is felkerült egy csík.
Mai napon sikerült kiolvasni a valós kilométert. A jelek alapján eddig is gondoltam, hogy nem volt tekerve, azt viszont csak reméltem, hogy egyáltalán nem. 124713-as óraállásnál, 120144,3 a számítógép szerinti km. Örülök. :D
Tegnap fémig csiszoltam az ablaktörlőket és most már alapozót is kaptak, mielőtt újrafényeztem őket, mert a magasnyomású mosástól kezdtek lepattogzani. A műanyag borítást bekentem "Prevent" márkájú ápolóval, újra szép fekete lett. Mindenkinek ajánlom, nem érdemes foglalkozni a fényezésével.
Miután szépen rozsdátlanítottam, lefestettem a Marektől szerzett hátsó dobot. Egy kipufogószerelő haverhoz fordultam, mert a gyári dob az illesztésnél annyira össze volt gyógyulva, hogy én nem tudtam levenni, de így sem úszta meg a flexelést. Végül kiderült, hogy az új dob nem 2.0TS-ről való, mert vastagabb a cső átmérője, így hát sajnos hegeszteni kellett. Aztán meg a gyári vég is át lett hegesztve a régiről.