Hát a tavasz megint hozott szerelni való dolgokat a gépen! Megtörténtek az első felső lengőkarok, a stabpálcák , termosztát, első lambda, olaj és szűrők, első betét és tárcsa cseréje! Ideje volt már mindennek de most kész van és nem nyüszög és nem szomjas annyira az autó! JA meg felkerült egy vonóhorog is. Az alkatrészeket Erhardtól vettem, de Bari hozta el. Itt is köszi nekik!
Költségeim:
alkatrész: 125340Ft
vonóhorog: 32500 Ft
szerelés: 19000Ft
Ezen kívül megy műszakira ennek ára 9900Ft na meg egy új forgalmi 6000 ft!
( Ez egyébként kész rablás! )
Km óra állása :89560
Múlt pénteken úgy döntöttem mivel jó idő van, és időben értem haza, felpolírozom a gépet!
Trutle Wax metálfényezésre valót vettem!
Az eredmény 6 óra munkával egyszerűen zseniális! Nem hittem volna h ennyit dob a kocsin, a motortetőn meg látszódnak a gabonakörök de már csak épp hogy, még egy polír és el lehet őket felejteni! A fél tubus paszta elég volt az egész kocsira!
Szép lett!
Majd rakok fel képeket ha jó idő lesz és tiszta lesz a kocsi!
Hát ugyan a hónapban kiköltekeztem magam a kocsi irányába, ma megláttam az egyik barkácsáruház akciós ujságában egy polírozógépet! Hát megvettem! Hétvégén nyomom át a kocsit vele és legalább így nem kell bámulnom azokat a csúnya gabonaköröket amiket az előző tulajnak sikerült a motorháztetőre karistolnia! (Iszonyat csúnya nem is sztem megmosni a kocsit, piszkosan annyira nem látszódott). Ha már egyszer át tudom vele polírozni már megérte!
Mai nap megtörtént amire már régóta várt a kocsi! Olajcsere+szűrők cseréje + szelepfedél tömítés!
Minden rendben volt de olyan dolgokra is fény derült amire egy 7 éves kocsinál nem számított volna az ember!
Először is az alsó motorvédő lemez volt összekókányolva! Ide poszegecs, oda drót itt eltörve onnan meg hiányzik egy kis dabab belőle! Nem hittünk a szemünknek! Vissza se tettük! Megpróbálok szerezni újat ha nem megy akkor heggesztve lesz!
A második ilyen meglepetés h a légszűrőház csavarjai közül az egyik igen szépen belegyógyult az évek alatt a menetbe és a kedves szerelő aki vmikor csinálta a "dolgát,, nemes egyszerűséggel letörte a kihajthatatlan csavar körül a műanyag baszást!
Na minegy!
Az olaj se volt már igazán mai gyerek de sajnos nekem pénzem nem volt eddig rá, míg az előző tulajnak pedig késztetése h lecseréje!
A kilóméterállás olajcserénél 83 791 km!
A felhasznált olaj típusa:Selénia Racing
Köszönet Tibor és Youri cartársnak a közreműködésért!
A következő project a vezérlés! :D
2008 márciusának első napján Erhard cartárstól megrendeltem az olajcseréhez szükséges dolgokat. A műtét kezdetét veszi ha minden jól megy még a héten Tibor cartárs közreműködésével. Lesz egy szelepfedél tömítés, olaj olajszűrő levegőszűrő és pollenszűrő csere.
De hamarosan jön a vezérlésmódosító csere+ vezműszíj szett csere+ első fékek tárcsáinak és betétjeinek cseréje. Itt a tavasz.....