Tagok >> skot >> 164 2.0 TB >> Blog
- Típus:164 2.0 TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:fekete
Egy hideg tél után folytatás. Télen kiderült,hogy a kormánymű nem stabil már ezért cserét kellet eszközölni, összekötő, gumiharang stb, ajtókilincs is megvan most a napokban kapja meg a színét, új kormány most érkezik postán, vez.mű csere, és a hozzá tartozó egyéb már a csomagtartóban,ahogy az idő engedi máris cseréljük, összköltsége már a csillagos egekben de megéri:::)))
sok szenvedés és rengeteg óra és pénz, végre hivatalosan is fut a kígyó(a lányom nevezi így) több mint egy év után, sok alkatrész volt cserélve a féktől a legutólsó olajig. még van rajta egy kárpit javítás, egy kilincs és egy polír :)))
végre megtaláltuk a hibát,miért nem kapott olajat a turbó el volt tömődve az olajozó cső?! valószínű a sok olajsár amit évek alatt kapott volt a ludas, nehéz volt kitísztítani,de hála uncsitesómnak aki egyébként egy nagyon jó szerelő, turbócsere, olajak, víz, fék, és most megy, tölt a turbó, nagyon jó lett, a motor szuper ,most megy műszakira, még pár apróság és egyébkétnt rendben lessz.
végre hozzá tudtunk látni, teljesen átnéztük fölemeltük csápos emelővel, a kormánymű tropa,teljesen oda van cserélni kell, a szelepcsörgésnek betudott csörömpölés kiderűlt a turbó tengelye el van törve, nem volt nyomás úgyhogy erre már fel voltunk készűlve,egy másik turbót beszereztünk már. De az okát kellet most jobban kideríteni, nem kapott olajat és ez okozta a halálát, olajszivattyú jó nem az a gond?! Talán el van tömődve valahol?! Talán ez lehetséges hisz olajszűrő szerintem nem volt mostanában cserélve,de lesz még meló bőven hátsó fékmunkahenger, kézifék kötél bár ez már megvan, kuplung munkahenger csere és még nagyon sok más is bár az alkatrészek 80% megvan már de sorba akarunk menni, de még szerintem most, hogy szétszedtük fog még kiderűlni még sokminden.
megkapta az új papucsokat (Dunlop), hát nem occsó meg kell hagyni, hűtővíz kiegyenlítő tartály zotya164 cartárs jóvoltából,olaj csere, belső kilincs útban, külső még függőben, a féket is megkapja amint idő lessz rá:))
elindúl a felújítás, elsődlegesen kap új gumikat, féket, olajat,a szervót át kell nézni valahol ereszt, kuplung nehézkes bár a váltó jó, a szelepek csörögnek fordulaton olajcsere után meglátjuk mennyire gázosak,