Blog
Egy hideg tél után folytatás. Télen kiderült,hogy a kormánymű nem stabil már ezért cserét kellet eszközölni, összekötő, gumiharang stb, ajtókilincs is megvan most a napokban kapja meg a színét, új kormány most érkezik postán, vez.mű csere, és a hozzá tartozó egyéb már a csomagtartóban,ahogy az idő e Tovább »
sok szenvedés és rengeteg óra és pénz, végre hivatalosan is fut a kígyó(a lányom nevezi így) több mint egy év után, sok alkatrész volt cserélve a féktől a legutólsó olajig. még van rajta egy kárpit javítás, egy kilincs és egy polír :))) Tovább »
végre megtaláltuk a hibát,miért nem kapott olajat a turbó el volt tömődve az olajozó cső?! valószínű a sok olajsár amit évek alatt kapott volt a ludas, nehéz volt kitísztítani,de hála uncsitesómnak aki egyébként egy nagyon jó szerelő, turbócsere, olajak, víz, fék, és most megy, tölt a turbó, nagyon Tovább »
végre hozzá tudtunk látni, teljesen átnéztük fölemeltük csápos emelővel, a kormánymű tropa,teljesen oda van cserélni kell, a szelepcsörgésnek betudott csörömpölés kiderűlt a turbó tengelye el van törve, nem volt nyomás úgyhogy erre már fel voltunk készűlve,egy másik turbót beszereztünk már. De az ok Tovább »
megkapta az új papucsokat (Dunlop), hát nem occsó meg kell hagyni, hűtővíz kiegyenlítő tartály zotya164 cartárs jóvoltából,olaj csere, belső kilincs útban, külső még függőben, a féket is megkapja amint idő lessz rá:)) Tovább »
Autó adatlap
- Típus:164 2.0 TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:fekete
- Jellemzők:
1996 forgalomba helyezésű NA-ti cartárstól vettük igaz fel kell újítani de mindent bele forza italia! - Extrák:
4 e.ablak, digit klíma, cd, riasztó, kp zár stb