- Típus:75 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:zold metal a papirok szerint, de
A cseh tarsoldalrol, a cuoresportivo.net-rol Krossman vette Zoldseg foldi maradvanyait, tovabbi feldolgozasra/ujjaepitesre...
Sok sikert neki, es R.I.P.
Az utobbi idoben ecceruen pocsek idojaras van (vagy ha nem hat akkor rengeteg rohangaszas), ugyhogy nem sokat haladtam elore - sot semmit se, mivel a gondosan beszerzett 24-es racsniskulcs-fej, 3/4-es, a kulcsom pedig - termeszetesen - 1/2-es... Sebaj, majdcsak lesz valahogy :/
Kikerult a vezetoules, szonyeg, sot a szonyeg alatti szigetelo reteg is. Kabelkoteg a tetokonzolbol es a kozepkonzolbol, valamint a hatso hangszoro kabeljai. Kozeledik a cel... Holnap eltuntetek egy ujabb adagot a garazsba es kitakaritom azt a rengeteg szemetet ami kihullott innen-onnan...
A nagyobb baj, hogy a bal oldalon ki van szakadva a padlolemez: valaki felemelte a kocsit... vagyis csak megprobalta, de atszakadt az erosen rozsdas lemez... Hmmm :(((
Tovabbi lepesek tortentek a belter kitisztitasara: leszedtem a tetokarpitot (egyenesen ment a kukaba), A,B es C oszlopot, oveket (majdnem mindet), anyosulest, hatso szigetelest. Holnap elviszem ezeket is a garazsba, aztan jon ki a maradek is... Jo lenne ha nem kellene melozni, hanem ezzel tolthetnem napjaimat :)
Sajnos erosen rozsdasodik a padlolemez a kuszob mellett :((((
Ma elkezdtem kiuriteni a kocsit, a belterben felhalmozott alkatreszek mar akadalyozzak a tovabbi munkat, igy minden atkerul a garazsba... ami nem lenne komplikalt, ha az nem 50km-re lenne es nem egy fele meretu autoval kellene odaszallitani a cuccokat :D Sebaj, a hetenn csak vegzek vele es utana mar csak el kell juttatni Richardhoz a maradekot, hogy felelessze... Kivancsi vagyok fog-e menni??
Elso ulesektol visszafele kompletten aram mentesitve :) Hatrameno kabelek kibontva, teto lebontasra elokeszitve, de momentan nincs hova rakni, ugyhogy azzal meg varok... Amugy eddig minden kibontott kabel tokeletesen ep - alig varom hogy lecserelhessem Piroska toldott-foldott kabeleit...
Ma nekikezdtem kiszerelni a hatrameno kabelkoteget: a csomagtartotol kezdve szepen sikerult visszafejteni az osszes kabelt, a bal oldalon mar egeszen a biztositektablaig, a jobb oldalon meg csak az elso ulesig - itt meg ki kellene bontni a hatso ajtobol is a kabeleket...
Elkezdtem lebontani a muszerfalat is: Alfacontrolt, muszeregyseget, aprosagokat ki is bontotam, de elakadtam a fo muanyag elemnel... Remlem valaki megsugja hogyan lehet leszedni :)))
Hetvegen megprobaltam kicsit kulturalni a helyzetet a kocsiban, kibasztam belole egy zsak szemetet, de meg maradt boven, foleg olyasmik, amit szabad kezzel megfogi sem mertem :((( Kiszereltem az aksik, most toltodik, aztan ujra megprobalom feleleszteni...
Amugy kiderult hogy a radio mukodik is benne - pedig elso ranezesre a 60-as evekre dataltam volna a radio gyartasi idopontjat :DDD
Keszult par kep is - hamarosan jonnek...
Aukcion vettem, latatlanba, mindossze egy feluletes (es mint utobb kiderult elegge hianyos) leiras alapjan. Nyilvan az ara is ennek megfelelo volt :)
Tegnap szepen elautoztunk erte, kisse korbejartuk, gyorsan lepapirzotuk (olyan gyorsan, hogy szinte az volt az erzesem, hogy epp a szomszed kocsijat adja el a ficko :))
Aztan kezdodott a kuzdelem. Eloszor is kelllett venni egy akut, mer az nem volt benne, viszont anelkul meg se lehetett probalni beinditani - sem vonatatni. Jo, vettunk, ez nagyjabol megharomszorozta a kocsi erteket :D
Visszeszereltuk a kibontott izzitogyertyat, legtelenitettunk, inditoztunk - es semmi...
Hat akkor vontatas gondolta Sterlitz. Es lon. 300+ km, mindenfele rangu es rendu utakon (tobbek kozt vagy 8 km autopalya :)) Csak 2x szakadt el a kotel (nem is, mert egyszer csak kikotodott), kimerult az uj aksi, szarra fagytam es kifolyt a szemem mier hazaertunk. De hazaertunk egyben es buntetes mentesen (pedig kb. feluttol mar nem vilagitott semmi - csak a hatso ablakba kirakott haromszoget megvilagito biciklilampa :D
folyt. kov.