Mutasd

>> Szerviz2009-01-09

Egy befagyott kézifék és az anyagiak is úgy hozták, hogy nem tavasszal, hanem már most januárban megcsináltattam Csörivel pár fontosabb dolgot a kocsin. Csöri és az édesapja továbbra is remek munkát végeztek, de már csak a barátságos hangulat miatt is érdemes mindenkinek hozzájuk vinni a kocsiját.

1. Vezmód csere - indításkor nulla hang, az autó teljesen csendes. A kövekező 50 000 kilométerig ezzel nem lesz gond, és remélhetőleg utána sem.
2. Alapjárati motor kitisztítás - nagy melegben, hosszú araszoláskor elkezd ingadozni az alapjárat. Meglátjuk majd nyáron, hogy a tisztítás javított-e rajta. Ha nem, akkor csere lesz.
3. Önindító zsírozás - még mindig sistereg indításkor, de jó eséllyel bedolgozza a zsírt és akkor mégsem kell cserélni a bendixet.
4. Fékbetétek cseréje - pár hónapot még bírtak volna, de ennyin már nem spórolok.
5. Kézifékkötelek - mindkét kötél kicserélve, úgyhogy a kézifék jobb, mint volt.
6. Kapott 1 liter Selénia olajat is a gép, hogy a szint maximumon legyen.
7. Levettük végre a gyári dobra felcsavarozott, igénytelen kipufogóvéget, amit még az előző tulaj rakott fel. Majd egy szép krómot rászereltetek a későbbiekben.

Ami majd aktuális lesz a jövőben:
- Féktárcsák és olajcsere kb 5000 km múlva
- Teljes polírozás tavasszal
- Új nyári gumik tavasszal
- Hangszórórács, belső kilincs műanyag és csomagtartó teleszkópok tavasszal
- Rendes lemezfelnik jövő télre, mert ez a mostani idővel leereszt