Mutasd

>> Szerviz2019-07-06

Miután visszatértem az 1000+ km-s próbaútról, szomorúan tudatosítottam, hogy a fék újra (vagy még mindig) befog. Nem vészesen, de érezni, hogy nem hagyja az autót szabadon gurulni. Rádugtuk a diagnosztikát, ami 2-3 bar fékpedál nyomást írt, elengedett fékpedálnál, járó motor mellett. Mivel minden ki lett cserélve a fékrásegítőn és ABS kockán kívül, úgy gondoltam kezdem az elsővel. Egyetlen normális találatot az Olaszautóbontón találtam, meg is rendeltem hát tőlük, majd pár óra leforgása alatt kicseréltem a dobot. A féket kollégám segítségével légtelenítettem, majd pár szár métert mentem az autóval, jelen pillanatban úgy néz ki rendben van, viszont csak több száz-ezer km után merem biztosan kijelenteni, hogy a probléma megszűnt.
Pár év kocsikázás után vettem észre, hogy egyik irányba 1,25 teljes kört tesz meg a kormány, másik irányba pedig csak 0,75-t fordul. Ezt is javítottam tegnap, majd jövőhéten a futóműves remélhetően összelövi az első és hátsó futóművet normálisan.