Jellemzők: 2007.05.20-án sikerült hozzájutnom 170e km-el Haritól elég baráti áron.
Motorja 90%-os, úgy indul, mint egy benzines. A festése egy kicsit leharcolt, főleg a tető. Belső kárpit sem 100%-os.
Hátulja alja elégé rohad, elöző gazdája nem kímélte.
Átlagban nagyon jól megy.
Extrák: Szervó kormány, klíma (nem működik), színezett üveg, alufelni, ködlámpa. Sony Xplodfejegység+ Sony Xplod hangszorók.
Egyéb: Mióta nálam van csak a vérem szívja.
Első héten:
fékcső kijukadt. csere
Fék nyereg eltört csere + fékbetétek
Szervó engedi az olajat, szivattyú csere majd lekötve.
Utána:
Hengerfej tömítés, szelepdekni tömítés kipuff tömítés csere.
Olajcsere, generátor + ékszíj csere, gázbovden csere
Üzemanyag szintmérő+egyébb elektronika csere.
Komplett hátsófék csere (tárcsák + betétek)
Első kerékcsapágyak, fékek (tárcsa, betétek) csere.
Bal hátulját megnyomták, hátsó lámpák pirosra cserléve
Önindítő felújítás.
Kipuff meghegesztve
Komplett első futómű felújítás szilentek, lengő karok.
Új izzítógyertyák, adagolófelújítás hidegindítópatron.
Fűtés renbehozatala, hengerfejezés.
Teljes elektromos átvizsgálás
Karosszériázás, festés.
Következő stációk:
Belső kárpitok
Gyári állpotba hozás a cél, ha az anyagiak és a többi alfa
is úgy akarja, na meg a jóisten.