Blog
A Kika parkolójában nekem tolatott egy terepjáró. Azt mondta nem látott, amit nem is csodálok, mert jó hosszú és magas dög volt, full sötét hátsó ablakkal. Lökhárító gyanánt karvastagságú vascső volt felszerelve rá. Az eredmény a képeken. :-( Szerencsére a biztosító állta a cehet. AZ SPQRnél csinál Tovább »
Well, a hírhedt vezmód. Minden 16 szelepes Twin Spark achilles-sarka. Természetesen az enyém is kimúlt, ami jó alkalom volt arra, hogy a bennem szunnyadó boncmestert felébresszem. :-) A képeken az erdmény.. Tovább »
A 146-nak ültetés nélkül is elég lenn van az orra, többször sikerült többé kevésbé fennakadni az első lökhárítóval. A képeken a legdurvább eset utáni állapot látható. Egy magas fűben megbújó fatörzs-csonkra akdatam fel egy ipszilon forduló közben.. Viszont ennek kapcsán már tudom hogyan kell fel-le Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 1.6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:bianco argento metallizato
- Jellemzők:
Teljesen széria 1.6 Twin Spark az első sorozatból. - Extrák:
Gyári. Azaz aut. klíma, ABS, dupla légzsák, el. ablakok elöl, el., fűthető tükrök, magasságállítós kormány és ülés (de minek), gyári immo, távkütyüs közp. zár, riasztó. Clarion magnó az egyetlen "extra" az utastérben. Kívül pedig az Alfa Amore rendszámkeretek és a Biscione-k az indexek fölött.
És feka tükör rulez!! :-)
- Egyéb:
Nagyon jól sikerült példány. Az obligát vezérlésmódosítón kívül csak kopó alkatrészeket kellett cserélni és terven felüli szervízlátogatás is csak külső behatás nyomán vált szükségessé.
2005. 04. 27.: Ma fájó szívvel otthagytam egy kereskedésben. Jól jár vele, aki majd megveszi...