Többféle apróság is orvoslásra került a múlt héten:
-Nem működött a sebességmérő. Helyesebben egy ideig működött, aztán ahogy bemelegedett az autó, megállt. Egy bontott jeladó Marklar kartárstól megoldotta a problémát.
-Miközben Aliék a sebességmérő-jeladóval küzdöttek, észrevettek egy cserés vízcsövet. Ez is újnak adta át a helyét.
-A kézifékkar alatt felszakadt a padló. Nekem nem tűnt fel, mert így vettem az autót, de Aliéknak nem tetszett és állítani akartak rajta, ekkor szembesültünk a kegyetlen valóval..:) Ez is meghegesztődött. Ennek kapcsán visszaraktam a középkonzolba a kézifékkar fedelét, ami már elég rég kiesett és a kesztyűtartóban lakott. Ehhez persze ki kellett szedni a középkonzolt, ami nem volt egyszerű, mert Luigi (akit ezúton csókoltatok) benszülött csavarokat tervezett a rögzítéshez. A kettőből egyet valaki már nem tett vissza, a másiknak én mondtam búcsút, úgyhogy legközelebb könnyebb lesz már kiszedni (amit a hátsó szivargyújtóhoz menő drótokban tapaszatlható folytonossági hiány miatt meg kell majd tennem).
10000 145 146 159 164 200000km 2év ablaktörlő akkumulátor alapjárat axiálcsukló baleset belsővilágítás beltér biztosíték cd-játszó fejegység fék fékbetét féktárcsa fogyasztás fordulatszám-jeladó főtengelyszimering futómű gyertya hűtőventilátor hűtővíz index indítás kerékcsapágy kerékcsavar kettőstömegű kézifék kiegyenlítőtartály kinyomócsapágy kirándulás klíma kormánykapcsoló kormányszervó kuplung légtömegmérő lendkerék lengéscsillapító lökhárító mp3 ngk nyárigumi olaj olajcsere olajfolyás pioneer regadó rendszám rugótörés sebességmérő spqr streetview szélvédő szerviz szervóolaj szimering távirányító tbi téligumi termosztát tolatókamera tréler új usb vásárlás vétel vezérlés vezérlésmódosító vízcső vizsga xenon
>> SzervizAlfa 164 3.0 V6 12V // 2012-01-15