A Zagato műhely 2010-ben élesztette fel a TZ (Tubolare Zagato) sorozatot egy bizonyos Martin Kapp, német gyűjtő megrendelésére. Leleplezés a neves Concorso d'Eleganza rendezvényen történt.
A kizárólag versenyzésre épített, egyetlen példányszámban készülő TZ3 Corsa formai szempontból folytatja azt a vonalat, amit a gyár a hatvanas években elkezdett a TZ1-gyel. Lapos, hosszú orr, magas rövid far, fekete betét a hátsó részen.
A 8C Competizione alapjaira épülő TZ3 Corsa az a Ferraritól (illetve Maserati és 8C Competizione) eredetű V8-as motort használja, de ebben a modellben már 4.2 literes és 420 lóerőt tud. mivel az egész autó alumíniumból, illetve szénszálas műanyagból készült, súlya mindössze 850 kiló, így alig több, mint két kiló jut minden lóerőre. Nulláról szárza 3.5 máspodperc alatt gyorsul és nem áll meg a 300 km/órás végsebességig.
A modell testvére a TZ3 Stradale, mely utcai célokra készült.