Blog >> gyertyacsere >> vezérléscsere
Ma hazahoztam a jó öreg V6-ot a szerelőimtől. Kicserélték a kuplungot, mert csúszott. Úgy néz ki, még a gyári darab volt. Megejtették az esedékes vezérléscserét is, a szíjat már ildomos is volt, mert a szivárgó olaj kicsit már kezdte tönkretenni. Megszüntették az olajszivárgást is, a vezérműtengely szimeringjeinek cseréjével. Kapott a kocsi 6 új gyertyát is. Az esedékes 10.000 km-es olajcsere is megtörtént, a gyárilag javasolt Selenia Racing 10W-60 került bele. 179920 km-t mutatott a műszerfal.
Online tag
1
		Vendég1
454
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05