Blog >> zárak
Történt, hogy Rich1 kollega gyönyörű 155-e egyik pillanatról a másikra elhalálozott! :-(( Így elkezdett bontódni szegény! Nekem még a régi csúnyácska fekete kulcsok voltak az autóhoz, de sokkal jobban tetszettek a piros színűek! El is boltoltam Rich-el gyorsan a kulcsokat, meg a hozzá tartozó gyújtáskapcsolót, ajtózárakat és csomitartó zárat! Voltak, akik azt mondták, hogy ez így nem fog működni, mert immos autóból valósiak, az enyém meg nem az és ezért nem fog indulni a verda, meg hogy immosítani kell az enyémet is és úgy majd jó lesz! És láss csodát, nem kellett, csak az indításgátló részét (asszem a gyújtáskapcsoló köré van pattintva és egy kábel lóg ki belőle) kell kihagyni a rendszerből! A zárakat nem volt nehéz kicserélni, viszont a gyk.-val már kellett dolgozni! Ugyanis ezt 2 nagy csavar fogatja fel a kormányoszlopra, viszont ezeknek a csavaroknak nincs feje! Ill. van, csak teljesen sima, olyan, mint amilyenek a csomitrató zárat fogatják fel! Ezeket csak úgy tudtam kiszedni, hogy vasfűrésszel belevágtam a közepükbe és egy sima csavarhúzóval kitekertem őket! Persze nem volt ilyen egyszerű, mert elég nehéz volt odaférni a fűrésszel, de csak kitartás és türelem kellett hozzá! :-) Átcseréltem a másikra és azóta tökéletesen működik a piros kulcsos cucc! ;-))
Megvolt az első fagyos reggel így bemértem a hűtővizet: -24 fok úgy látszik "gyengére" kevertük be tavasszal a vízpumpa cserekor, sebaj egy kis tömény utántöltéssel meglett a -40!
Fél évet (!) bírt csak a jobbos tompítottam (Osram H7 növelt fényerejű) bekormolódott az üvege nem láttam vele így kicseréltem! A többi sem úszta meg most Tesla +50% került mindenhova látható a különbség remélem ez tovább bírja...... ja és akciósan a 2 H7-es meg a 2 H1-es 2400 ft-ba fájt!
Spec "fújható" zsírral lekezeltem az összes zárat ezt minden autómon ősszel és tavasszal megcsinálom - nem is volt bajom soha eddig a zárakkal.....kopp, kopp....