Omladozik a katalizátor palástja, valószínű a felfüggesztése is cserélendő, egyre nagyobbakat koppan az alvázhoz induláskor, váltáskor. Hangosnak is érzem az autót...de hogy ettől a kis foszlástól lenne?
Lásd kép1.
Aztán fogyott a vizem. Jól megijedtem, hogy kész, itt a vég, hengerfejes, ennyi volt. Hát nem. Szétfoszlott a kiegyenlítőtartály oldala!
Lásd kép 2.
Az új kiegyenlítőm már útban van valahonnan Lengyelországból. A katalizátor ügyön még spekulálok. Kéne egy jó kipufogóvég, mert az is szétrohadt, meg egy katalizátor ami kívülről még ép. Belül ennyi idősen úgyis csak ballaszt már...
Ma a szerelő beépítette a vadiúj TRW nyergeket és a gyári kézifékköteleket az autóba. GTPeti javaslatára jól kifújta olajzó spray-vel, és a gumiharmonikák alá zsírt is rakott egy adagot. Remélem ezzel lezárult a kézifék probléma örökre...
Közben észrevettem, hogy veszettül fogy a vizem! Ennek fele sem tréfa, főleg hogy se a vízpuma se a csövek, hűtő környékén nem volt víznyom. Már épp kezdtem pánikolni, hogy itt a vége, hengerfejes lett a traki, amikor Sanyi a szerelőm felfedezte a hiba valódi okát. Maga a kiegyenlítőtartály anyaga foszlott meg az évek során. Hihetetlenül néz ki, és pont nem szembeötlő helyen. Egyszerűen megette az idő, szétrepedezett, és esik atomjaira egy foltban. Kerítenem kell egy kiegyenlítőt mielőtt végleg elporlad a mostani. De lényeg, hogy nagyobb baj nincs. Azt már elkönyveltem, hogy a termosztát 3 év után ismét távozni készül, a motorhőmérsékletem stabil 81 fok...hurrá.