Nem volt mese, fel kellett újítani a turbót, az érzékelő csere nem segített.
Végre sikerült a nyekergést is megoldani, sokadik lengőkar meg mittudoménmi után.
Nem tudom hogy de most már halkan rugózik végre.
Talán most minden jó? Majd kiderül.
Azt hiszem kicsit sokat járok szervizbe, de most már minden meg lesz lassan csinálva.
A tavalyi küszöb javítás nem sikerült túl fényesre, megint kiütött a rozsda, most ezúttal nem javították, hanem ki lett cserélve a jobb küszöb.
Egyúttal sikerült kapni valamit a bontóban hátra és be is tudták állítani a futóművel, már csak a nyekergéssel kell kezdeni valamit.
Nyári gumi cserénél kiderült, hogy félre van kopva a gumi, egyébként sem volt már sok bordázat, ki kellett cseréni. Most nem pirellit vettem, mert nem voltam megelégedve vele teljesen, most Continental PremiumContact 6 került rá.
Sajnos a hátsó futóművet nem tudták beállítani, mert a hátsó hídról letört a pöcök.
A turbó elkezdett szórakozni, ha gázt adtam letiltott, de csak néha. Ki lett pucolva az egr szelep, illetve a futóművön kellett javítani mert nem volt túl stabil az autó.
Nincs előzménye, egyszerűen csak nem volt még amióta nálam az autó. Gondoltam elviszem és beállíttatom. Olcsóbb mint egy új garnitúra gumi. :)
Átnézték a futóművet, rendben van, a szilentek kicsi öregek, de nincsenek kiszakadva. A 18-as kerekeimre nem tudták rárakni a gépet, így kölcsön kellett kérnem Peti téli garnitúráját, úgyhogy az került fel arra a kis időre. Éljen a narancs. :)
Futómű állítás: 5.000.-
Kerék le-fel: 1.000.-
A melót Kurityánba végezte a Gésa autószerviz. A tulaj megmutatta a limitált Porschéjét, amiből 12db készült összesen, és 2db van belőle Európában. Egyik az övé. Eszméletlen, bánom, hogy nem fotóztam le...
Megejtettünk egy futómű beállítást.
Cseh-Mart, határ út. Még mindig profik.
Gyakorlatilag megújult az autóm eleje. Kormányművet kellett cserélni (szerencsére garanciában) + két felső lengőkar + jobb oldali alsó lengőkar. 68 ezer kilométert bírtak a gyáriak, 18/17-es kerekeken Budapesten talán ez nem is rossz. Bár azért hozzáteszem, hogy a szilentek már jóval korábban elkezdtek nyöszögni... A szervizbe már az új nyári kerekeken mentem, így a futóműállítást is csak egyszer kellett megcsinálni.
Mire jó a meghoszabbított garancia? Hamarosan megújul az autóm jobb oldala is: új kilincs, új ülésfűtés-kapcsoló is érkezik. Ezeken kívül úgy tűnik, hogy lassan ki kell cserélni a hűtőt (!), mert szivárog valahol a tömítésnél... Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, úgyhogy egy újabb anyagfáradás tanúi lehetünk... Az első ilyen a vízpumpám volt, amely megmagyarázhatatlan okok miatt 43 ezer kilométernél megadta magát.
A vezetőülésem bőrhuzatának kálváriája is folytatódik, ismét megjelent rajta egy kis repedés. Ezúttal szivaccsal együtt lesz cserélve... Előzmények: második csere, első csere.
Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
A téli-nyári gumicsere után elmaradt a futóműbeállítás, így ezt most a nyaralás előtt bepótoltam. A beállítást az Autóház Budaörsnél végezték.
Jobbra húzott az autó, illetve múltkor belementem egy nagyobb kátyúba is, jó volt, hogy átnézték. Az adatokból látszik, hogy főleg a kerékösszetartáson kellett állítani, de most minden rendben van. Picit most is jobbra húz, de sokkal hosszabb idő után kezd el kitérni, mint előtte.
Cserélték a rendszámtábla világítás izzóit is, mert az egyik kiégett.
Köszönöm Horváth Lacinak a segítséget!
28 ezer km-nél elkezdett búgni a futómű, és már egy ideje erős kopogás is jött az első kerekek felől. Korainak tartottam mindkét hibát, ilyen kevés km-nél - szerencsére ezzel az Autóház Budaörs és a FAM is egyetértett, így a stabilizátor rudat, valamint a jobb oldali kerékcsapágyat is garanciában cserélték.
A művelet végén sor került egy futóműbeállításra is.