A vízhőfok már nem ment óra szerint 82 fok fölé (valójában 69-75 fok). Ez a fogyasztáson is meglátszott így vettem gyári Behr típust, 5 liter Hepu fagyállót, bilincseket. Jókora szopó ezt is szerelni, nincs jó helyen 5 csőbilincset kell oldani, lehúzni, de előtte turbócső, akksitálca, ECU útban van.
Csere óta a vízhőfok ismét felmegy 90-re, szivárgás nincs, tartály maxra töltve.
Kapott plusz egy Exide Premium 77ah akksit is, bízom benne, hogy stabilabban fog indítani, mint az előző 62-essel.
149.800 km

Online tag
0
Vendég0
385
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Találkozások
- Tonale
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas