Második autóként használom a gépet, szinte hobby célra, mert a cégest nem sajnálom, plusz nem én tankolom, őt meg a városban nem nyírom, ha egy mód van rá. Sajnos a hideg tél és a ritkább használat együtt megtették a hatásukat, az akku beadta a kulcsot. Mivel tapasztaltam némi nehéz indulást is, illetve mintha kicsit darabosabban járt volna a motor az első pár másodpercben, gondoltam átnézetem a szektort, de ha már szerelőnél van akkor olajcsere is éppen aktuális lehet. Szóval szerelőm bemérte a porlasztókat, az izzítógyertyákat, töltést, és az akkut is. Minden rendben volt, leszámítva. hogy az aksi csak 65 Ah-s volt, és valószínűleg zárlatos, mivel egyszer csak a szerelőnél is megadta magát, egyik percről a másikra szinte.
A végeredmény, egy 77 Ah akku lett, egy komplett olaj , olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő csere, és a tudat, hogy a fúvókák dízelbajai minket nem érintenek.
0
397
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám