Lebeszéltem Csörivel a lengőkar szilent, illetve a vízhűtő cserét. Ez utóbbi szivárgott, ezt már az előző nyári olajcserekor mondta Attila. Az autó alatt csak 1-1 csepp jelent meg időnként, a tartályból nem volt számottevő a hiány. Mindenesetre ha a futómű miatt úgyis szervízbe mentem, hát beütemeztük a vízhűtő cserét is. A fagyálló ment vissza mert csak egy éves volt, illetve olajcsere se kellett most a kevés km miatt. Ezenkívül a jobb hátsó féket szedte szét és rakta össze mert szorult kicsit.
Futómű beállítással zárult a nap.




90.000 km után elfáradtak az első tárcsák és fékbetétek, ideje volt a cserének.
Mellette cserélve lettek az alsó lengőkarok és szilentek.
Online tag
0
Vendég0
604
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV