Blog >> automax
Tegnap megérkeztek - egy ismerős által - az Automaxtól a téliköpenyeim. (Continental ContiWinter Contact TS830 205/55-16 91H). Gyártási idő egységesen: 2011. november első hete. Gyártási hely: Csehország.
Válaszottam vetélytársai, a Goodyear UGP8 és a Michelin Alpin A4 voltak.
Az érv, a gumik kiegyensúlyozott teljesítménye, és az emlékeimben még élesen élő Premium Contact 2 példás tapadása, és nem utolsó sorban a köpenyek ára volt.
Egy apró probléma azonban fellépet, melyen túltettem magam. Két gumi külső felülete fekete fényes, a másik kettőé pedig matt szürke. A kereskedő magyarázata erre az volt, hogy két helyen raktározták és az egyik helyen gumiápolóval befújták. Ezt nem feltétlenül hiszem el, de mivel a gumik a színüket leszámítva tökéletesen egyformák, és ezt a gyártó is visszaigazolta, ezért nincs okom rosszat feltételezni és ma fel is rakattam a Szabó Pali barátommal délután. Biztos ami biztos, az egyformákat egy tengelyre.
Köszönet érte! Cseh barátaink jó munkát végeztek és a felnik sincsenek rossz állapotban, hiszen a legkiegyensúlyozatlanabb kerékre is csak 30 g súly kellett felragasztani.
Szelepnek a Vaterán rendeltem rejtett szelepeket!
A gumik tapadnak ahogy kell, a peremvédők viszont hiányoznak! :(
Költségek:
Köpenyek: 119.600,-
Szállítás: 0,-Ft
Rejtett szelep: 3.490,-Ft
Szerelés: 4.400,-Ft
UPDATE: 2012.11.22.:
Profilmélység:
8,5 mm - középen mérve









Hétfőn már mennem kell munkába, addigra jó lett volna, ha négy egyforma kerék került volna az autómra (jelenleg egy téli van a B1-esen)
Egy nappal korábban az automax.hu internetes oldalán megrendeltem egy darab Hankook K110-es gumiabroncsot a szálszakadt helyett. Régebben is vásároltam már tőlük, személyesen. Mivel futárral is lehetett kérni, gondoltam legjobb, ha nem személyesen megyek el, nekem megér ennyi pénzt, hogy ne kelljen a dugóban araszolni érte. Meg is kaptam E-mailben a visszaigazolást, hogy hamarosan hívnak, és telefonon keresztül érvényesül a rendelés.
Rá egy napra,pénteken rákérdeztem, hogy mi a helyzet egyáltalán a megrendelésemmel?!
Mire közölte a cég alkalmazottja, hogy sajnos az a helyzet, hogy nincs nekik raktáron most ebből a gumiból, de választhatok másik mintájúból kettőt, vagy mégis, van egy mód, hogy az egy darab ilyen típusúhoz hozzájussak, csak azzal az a helyzet,hogy többe kerül, mert mástól kell megrendeljék!
Elmondtam, hogy azt én egyáltalán nem tartom korrekt megoldásnak, hogy azért, amiért rosszul működik az internetes rendelésük, én többet fizessek, ezért elállok a megrendeléstől.
Most itt vagyok péntek délután, és nincs gumi az autómon, csak mert megbíztam az Automax nevű kereskedésben :( Arra nem vették a fáradtságot, hogy visszahívjanak.
