Blog >> kkl
Felraktam a Fiatecuscan 3.6-os verzióját.
Itt már minden rendben. Azaz majdnem,mert
P0141=Lambdaszonda-fűtö áramkör (Bank 1. szonda 2) funkció-rendellenesség áll fent.
Kapott kis kontaktspray-t így ok de csere lesz belőle.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000049/0000049185t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000049/0000049187t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000049/0000049188t.jpg)
Végre megjött. 16$ volt postával.
Használatát megtanulmányoztam, GTPeti blogja sokat segített. Köszönet neki :)
Az első kiolvasás is megtörtént ami előtt értetlenül állok, mivel 331ezer km-t írt ki futási teljesítménynek :)
Mikor megvettük a kocsit, kiolvastuk és akkor a reális értéket (118ezer) mutatta. Gyanús,hogy a Multiecuscan 1.0 free verziója nem állt éppen a helyzet magaslatán?
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000048/0000048823t.jpg)
Olvasva a fórumon a diagnosztikával kapcsolatos hozzászólásokat, fellelkesültem és 06.30-án vettem az ebay-en egy kapcsolós VAG KKL kábelt. Alkalmi vétel volt. Próba szerencse licitáltam, hátha megkapom olcsón és végül 12 USD-nél állt meg az összeg +3 a posta. 07.10-én érkezett meg a csomag egyenesen Hong Kongból. Néha komolyan meglepődöm, hogy más országok postája mennyivel gyorsabb és egyben olcsóbb is, mint a magyar.
Próba talán hétvégén.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000045/0000045188t.jpg)