5 év után közelekedik az az időpont amikor elkezdek felkészülni az autó egy hónapon belüli eladására. Eladjuk, mert igazából piszok jó, de családalapítás előtt állva szükségünk lenne egy nagyobbra.
Tekintve, hogy az autót folyamatosan szervízeltem, beleértve azt a kemény három darab rendkívüli műszaki hibáját is, amik az évek alatt felmerültek (turbócsó lyukadás, valami szenzor elszállt, ablakemelő halál), így nagyon nem kell felkészíteni az eladásra.
Az első lépés amit csak az eladás miatt csináltatok, egy diagnosztika az autón, hogy van-e valami rejtett belső hibája. Megnéztük az EGR szeleptől kezdve a töltőnyomáson, befecskendezőrendszeren át minden apró szösszenetet, amit ki lehet olvasni. Azon túl, hogy a rendszámtábla világítás ki van égve semmi hibajelenség nem tapasztalható. Az részecskeszűrő állapotából látható, hogy nagy távokat megyünk a kocsival autópályán, de azokat csak ritkán: szülőkhöz hétvégente vidékre, kirándulások, nyaralás. Tehát abszolút második kocsiként van kezelve, hétvégi rohangálásra egy puttonyos van üzemben. Na meg lenulláztuk a szervízintervallumot, mivel a két héttel korábbi olajcserén az elfelejtődött és visított a kocsi minden indításnál.
KM állás: 113.627 km