Kőbányáról menni Rkeresztúrra felér egy tartóssági teszttel, pláne fagyos idők után. Életveszélyes kátyúk közül az egyiket csak megtaláltam. Eredménye hasonló, mint nyáron - kereken nem látszik sérülés, de a kormány keményen elferdült (lásd fotón, ami álló helyzetben készült, de így áll, mikor egyenesen megyek..).
Úgyhogy még egyszer nem szeretném kátyú miatt fizetni a futóműszervizt, rendőrt hívtam, jegyzőkönyveztettem. Amit lehet bevasalok..
Felkerült az új téli szett, ami már nem bántja a szemem, sőt. Nem mondom, hogy szebb, mint a nyári kerekek, de bőven megteszi.
Replika felni (R17 x 7,5 ET35) + Goodyear Ultragrip Performance (225/45 R17)
---------- Költségek: 4 téli gumi + 4 szelep + szerelés
---------- Képek: utána - utána - előtte - előtte
Nos, ez az egy nap téli felnivel elég volt, hogy elhatározásra jussak.
Kell egy rendes felni télre is. Szerencsém volt, egészen hamar találtam egy megfelelő példányra. Illetve 4-re. Dobozos, replika felni, igen baráti áron.
Ja, R17 x 7,5" :) Comfort is not my son..
Rávaló gumit is sikerült relatíve jó áron rendelnem. Még nem volt olyan, hogy várjam a téli gumi felkerülését, de most ez van! Hétfő este lecserélődnek a félreválasztott selespeedek :)
Megvolt a kerékcsere tortúrája. Nagyon béna lett az autó, inkább le se fotózom.
A gumi Pirelli Sottozero, ha már olasz. Várom a fél méteres havat!
És aki kitalálta, hogy könnyűfémkerék, az hordja fel őket a másodikra zsírral a tökén, acsargó pitbullok között..