Bal első alsó lengőkar csere, az előzőn szétszakadt a gumi és megadta magát a golyóscsap. TRW-t vettem az Elaforgtól, kapott új csavarokat is.
Csavar (60689020) 2.107 Ft (2 db)
Csavar (60657242) 1.237 Ft
Csavar (60655492) 2.080 Ft
Csavar (7676542) 2.246 Ft
Lengőkar TRW 33.139 Ft
Munkadíj 10.000 Ft
Ma megérkeztek Lengyelországból a lengőkar csavarok. Számszerint 8db.
Remélem jók is lesznek mert a fiat oldalán 3-om cikkszámot is dobott ugyan arra a csavarra. Na majd kiderül ha eljutok odáig.
8db csavar: 7000HUF
Történt, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy a bal elejéből elég erős koppanás hallatszik hirtelen kanyarban, terhelésváltáskor. Örültem neki tekintve a futóműre költött összeget... Nosza meg is néztem mi az oka. Autó felemel és szépen nekiálltam meghúzogatni az összes csavart. Mindegyiken tudtam picit húzni ügyelve arra, hogy nehogy megtépjem. Jobb oldal oké, bal oldalon viszont meg is lett a tettes. A lengőkart a bölcsőhöz rögzítő csavarok közül az egyik kilazult. De nem is akárhogy. Ugyanis a hegesztett anyán kívül volt még egy rátekerve, az szorított, nem pedig ami a lengőkaron van (bekarikázott rész). Valószínű, amikor csinálták elnyalódott a menet a lengőkarban és így oldották meg. Az elképzelés nem rossz, viszont a valóságban a plusz anya és a csavar menete is megadta magát, ebből adódóan a laza kötés miatt volt a koppanás. Csavar cserélve újra, illetve egy erősebb anyagú anya került fel, remélhetőleg így már nem lazul ki/megy tönkre. Koppanás megszűnt, ismét minden OK. (Igen, tudom, lassan ideje gatyába rázni a stabrudat is...)
Ezen kívül ismét kellett venni 1 liter olajat...