2007. október 1. 102900km
Végre sikerült rájönnöm, hogy mi kopogott az első futóműben.
Alacsony sebességnél jött a hang leginkább, egész pici úthibákon, sőt huplikon átgurulva is apró, de gyakran ismétlédő koppanásokat hallottam.
Kicseréltem a stabilizátor pálcát és a hang végre eltűnt. :)
Az alkatrész 2900 Ft volt, szerelési költséget meg nem számoltam fel magamnak. Nem érdemes ezzel szerelőhöz menni, mert nem egy bonyolult feladat és alig volt több, mint 1 óra.

2007. szeptember 26. 102xxxkm
Kicseréltettem a jobb felső lengőkart, mert gyanús volt, hogy ez kopogott elöl.
Felesleges volt, mert nem ennek a hangját hallottam. Mondjuk volt egy kis lógása a szilenteknél, úgyhogy nem tragédia, hogy ki lett cserélve. Csak az a baj, hogy vmi még mindig kopog, de nem jövök rá, hogy mi.
Gyári eredeti lengőkar került bele (ami TRW gyártmány, Boge szilentekkel), mert ezt tudtam a legolcsóbban megszerezni. A cserét egy ismerős szerelő végezte 3000 Ft-ért.
